• Barbrastreisand

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

En vän till mig skickade precis dessa två bilder på testa-tidigt. Hon har inte koll på sin cykel så hon vet inte riktigt när bim är. Har svårt att se om det är mer skugga än linje.
    Vad tror ni? 

• TrueResolution
    Cashili33 skrev 2022-09-04 17:33:04 följande:
    Olika test är olika bra 

har tex fått plus med CB vanlig (25 hcg) när CB tidig ( 10 hcg) har varit negativ 

det rosa är iaf positivt som jag kan se det 
    Rosahimmel86 skrev 2022-09-04 11:57:37 följande:
    Det ser lovande ut
    Hur många dagar innan BIM har du tagit dom?

Fick tre likadana igår så utgick från svagt hcg och skulle testa igen om en dag eller två men tant röd verkar ha kommit på besök idag istället. Gråter

Att man aldrig kan lita på sin kropp & magkänsla!???

• Cashili33
    TrueResolution skrev 2022-09-05 11:27:11 följande:
    Rosahimmel86 skrev 2022-09-04 11:57:37 följande:
    Det ser lovande ut
    Hur många dagar innan BIM har du tagit dom?

Fick tre likadana igår så utgick från svagt hcg och skulle testa igen om en dag eller två men tant röd verkar ha kommit på besök idag istället. Gråter

Att man aldrig kan lita på sin kropp & magkänsla!???

Var det ett testa tidigt du tog ? 
  • Cashili33
    Evi82 skrev 2022-09-05 12:01:19 följande:
    Är det fotat inom  tidsramen ? Isf kan det vara början på något. dessa test ger dock ALLTID en linje efter / utanför ramen för avläsning 
  • Katch91

Hej fellow babymakare!
    Jag har en fråga! Om man nu på ÄL+10 alt 11 precis börjat få sitt första svaga svaga positiva test. När tror ni att CB digitala variant av tidiga test kan tänkas ge utslag, någon med erfarenhete?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester