• 5 barnsmamman

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Vet inte när jag bim är då jag inte haft mens sedan 29 maj😬 men misstänker att jag hade äl för ca 2 veckor sedan. 

• MiMi123
    5 barnsmamman skrev 2022-08-31 13:51:10 följande:

Vet inte när jag bim är då jag inte haft mens sedan 29 maj😬 men misstänker att jag hade äl för ca 2 veckor sedan. 

då borde du ha BIM typ idag? Man har i regel mens 12-16 dagar efter ÄL. pröva igenom om några dagar och se om det syns något ☺️
  • MiMi123
    5 barnsmamman skrev 2022-08-31 14:12:45 följande:

Jag tar nytt test om ett par dar, men är det bara jag som ser det svaga test strecket??

Nej ser ut som någon svag skugga ☺️
  • Cashili33
    Amelie1964 skrev 2022-08-31 22:21:07 följande:

6 dagar efter ägglossning (cd22)

någon som ser? Vid negativ bild syns det 

Ser inget 
    6 dgr efter ÄL är näst intill omöjligt att få positiv. speciellt på ett ?vanligt? test och inte ett ?testa -tidigt? 
  • Cashili33
    5 barnsmamman skrev 2022-08-31 13:37:52 följande:

Hur skulle ni tolka detta?? 

Ser en skugga men den ser grå ut
    Jag har inte så stort förtroende för CB då så många fått skuggor på dessa test 
  • Tilla88

Tog ett testa tidigt, mensen skall komma. Fick detta som resultat. Är det fel för att det inte står veckor eller stämmer det?
  • Tilla88
    Tilla88 skrev 2022-09-01 06:03:56 följande:
    Tog ett testa tidigt, mensen skall komma. Fick detta som resultat. Är det fel för att det inte står veckor eller stämmer det?
    Mensen skall komma IMORGON, ska det stå,
  • Emds

Halloj.. 

jag tog två test idag på äl+8. jag tycker mig se att de är positiva. Hade ett digitalt test hemma som jag i all iver också testade med det sa ?inte gravid? ..

Vad tror ni, är det för tidigt med digitalt? 🙈
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester