• Sanlin90

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Cashili33 skrev 2022-09-02 05:42:38 följande:
    På den sista bilden ser man ev något litet ? men hade du inte eventuell ÄL i söndags ? 
    Jag vet egentligen inte, fick ju äggviteflytningar typ onsdag/torsdag förra veckan så det kan ju isf varit tidigare men jag fick första smärtorna i söndags sen rejäl smärta i onsdags som ett starkt molande och typ att det ?drog? i sidorna.
    Tror/trodde äl va i söndags för jag fick ont i sidan då. 
  • Tilla88
    Lojsan DN skrev 2022-09-01 17:10:57 följande:
    Grattis! 
    Det är ett test som det bara står gravid eller inte gravid på så det stämmer :)  Du får köpa ett digitalt gravtest med veckoindikator om du vill ha hur många veckor du varit befruktad. 
    Tack! Du har helt rätt!
  • jessib

BIM-4 eller 5, nästäppa och ont i ländrygg. Är ju tidigt så ska såklart vänta några dagar och även testa annat test, förväntar mig mer färg i strecket närmare BIM men ser ni något? Eller det klassiska spök på RFSU?
  • Cashili33
    jessib skrev 2022-09-03 08:38:58 följande:
    BIM-4 eller 5, nästäppa och ont i ländrygg. Är ju tidigt så ska såklart vänta några dagar och även testa annat test, förväntar mig mer färg i strecket närmare BIM men ser ni något? Eller det klassiska spök på RFSU?
    Ser inget men det var en mörk bild 

Vet hur svårt det är att få med svaga streck på bild 
  • TrueResolution

Slänger upp de här med pga totsl förrvirring. 
    tagit två varje morgon sedan ÄL ungefär pga sjuk testoman Drömmer
    men så idag är inte babyplans blank? Är ett svagt rosalila kludd där? Är det spök? Eller är det nu det händer? Förvånad

• TrueResolution

Nu förstår jag vad ni alla menar, kvalitén blir verkligen  så dålig när man laddar upp bilder här. Inte att jämföra med i telefonen. 

• Rosahimmel86
    TrueResolution skrev 2022-09-04 10:27:22 följande:

Slänger upp de här med pga totsl förrvirring. 
    tagit två varje morgon sedan ÄL ungefär pga sjuk testoman Drömmer
    men så idag är inte babyplans blank? Är ett svagt rosalila kludd där? Är det spök? Eller är det nu det händer? Förvånad

Det ser lovande ut
    Hur många dagar innan BIM har du tagit dom?
  • TrueResolution
    Rosahimmel86 skrev 2022-09-04 11:57:37 följande:
    Det ser lovande ut
    Hur många dagar innan BIM har du tagit dom?
    3-4 dagar före BIM Tyst
    de ska mäta "samma halt hcg" men bara den ena kunde ses sträck på? 
  • Cashili33
    TrueResolution skrev 2022-09-04 12:46:30 följande:
    3-4 dagar före BIM Tyst
    de ska mäta "samma halt hcg" men bara den ena kunde ses sträck på? 
    Olika test är olika bra 

har tex fått plus med CB vanlig (25 hcg) när CB tidig ( 10 hcg) har varit negativ 

det rosa är iaf positivt som jag kan se det 
  • jessib

Tack för svar, var en skugga som jag såg och såg det inom 5 minuter och på båda testen.
    Idag testade jag positivt på clearblue early och tog RFSU för att se skillnaden, mer färg IRL!
    Cashili33 skrev 2022-09-03 12:45:08 följande:
    Ser inget men det var en mörk bild 

Vet hur svårt det är att få med svaga streck på bild 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester