• Sellerin

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Barn nr 1 är 1 år nu. Mensen har kommit två gånger sedan jag slutade amma, men är nu ca 5-10 dagar sen? 

tog detta test imorse. vad tror ni? sambon köpte ett digitalt test också. Vågar man ta det senare idag, eller kanske bäst att vänta tills imorgonbitti? 

• Anonym4848
    Sellerin skrev 2022-11-06 12:27:57 följande:

Barn nr 1 är 1 år nu. Mensen har kommit två gånger sedan jag slutade amma, men är nu ca 5-10 dagar sen? 

tog detta test imorse. vad tror ni? sambon köpte ett digitalt test också. Vågar man ta det senare idag, eller kanske bäst att vänta tills imorgonbitti? 

Ser positivt ut! Funkar säkert med digitalt, om du håller dig några timmar innan.
  • jowald

Kan ett spökstreck synas så tydligt eller är det positivt?
    Det är svagt men ändå synligt. 
    Ska ta ett digitalt imorgon men ville bara se vad ni tror?
    Detta är apotekets test.

Jag öppnade testet för att se själva stickan 

• Sellerin
    Anonym4848 skrev 2022-11-06 16:29:28 följande:
    Ser positivt ut! Funkar säkert med digitalt, om du håller dig några timmar innan.
    digitalt test visade gravid 1-2 v ☺️ Får se om det är något som vill stanna. :) 
  • Sellerin
    jowald skrev 2022-11-06 22:13:41 följande:

Kan ett spökstreck synas så tydligt eller är det positivt?
    Det är svagt men ändå synligt. 
    Ska ta ett digitalt imorgon men ville bara se vad ni tror?
    Detta är apotekets test.

Jag öppnade testet för att se själva stickan 

Lurigt! Hade nog tänkt att det var positivt, men tidigt i graviditeten än så länge :) 

Hade också tagit ett digitalt, skönt att få det bekräftat även så! 
  • PrettyTiedUp

Hej!
    Gjorde nyss en ny tråd, visste inte att denna tråd fanns så skriver här med och hoppas på svar.
    Är detta test spökstreck eller kan det vara något?
    är på ÄL+11 idag, aldrig fått nåt förut, babyplan early.
  • Mick1sSs

Hej, behöver er hjälp..
    är detta ett spökstreck Som jag misstänker att de är? Fått likadant på två st test? 😞🙏🏻
  • Airamsol

Hej! 

äl+7. Apotek hjärtats egna. 

ser ett svagt svagt streck men kan inte avgöra om det är färg i. 

ger dess ofta spök?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester