• Charlotta87

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jag har länge varit helt övertygad om att jag inte kunnat, eller åtminstone skulle ha otroligt svårt att bli gravid. Nu har vi börjat försöka och testet jag tog idag såg ut såhär. Jag har så svårt att ta in att det faktiskt är ett streck där, ser det ut som ett ?riktigt? streck? Jag har knappt någon erfarenhet av att testa mig (och inte få solklart negativt) så jag skulle uppskatta att höra från er som varit mer i svängen 🙂
    (BIM +1)
  • Hunnimo
    Önskarsyskon2023 skrev 2022-11-07 22:48:18 följande:

Hunnim: gud vad spännande! Återigen, håller alla tummar jag kan! Men bra att du väntar tills imorgon! Hör gärna av dig! :)

Tog ett digital imorse  
  • Önskarsyskon2023

Charlotta87: så såg mitt ut när jag väntade min dotter. Njut! 😍 grattis!! 

charlotte1987: GRATTIS! Sååå kul! ❤️

hunnimo: HEJA! Stort grattis! ❤️❤️ underbart!

• Hunnimo
    Önskarsyskon2023 skrev 2022-11-08 08:50:47 följande:

Charlotta87: så såg mitt ut när jag väntade min dotter. Njut! 😍 grattis!! 

charlotte1987: GRATTIS! Sååå kul! ❤️

hunnimo: HEJA! Stort grattis! ❤️❤️ underbart!

Önskarsyskon2023: Tack snälla du. Känns så fint att någon jag inte ens känner säger grattis och ger värme och kärlek <3 Har inte berättat för någon familj eller vän ännu, vill hålla på det lite. Och vågar inte helt tro att det är sant ännu. Tack igen för pepp <3 /M
  • Önskarsyskon2023

Hunnimo: självklart! Det är så härligt att veta att någon som längtat och varit spänd äntligen får de där plusset. Och även om du inte känner Riktigt än att det är på riktigt så vill jag ge dig tipset att sen ibland bara stanna upp och njuta. Borts från alla krämpor som eventuellt kommer. bara njut. ❤️ Jag älskade inte att vara gravid. Men jag önskar att jag kunde tänka tillbaka på stunder där jag faktiskt tog mig tillfälle att bara njuta av livet som växte i mig. 

• Hunnimo
    Önskarsyskon2023 skrev 2022-11-08 09:17:43 följande:

Hunnimo: självklart! Det är så härligt att veta att någon som längtat och varit spänd äntligen får de där plusset. Och även om du inte känner Riktigt än att det är på riktigt så vill jag ge dig tipset att sen ibland bara stanna upp och njuta. Borts från alla krämpor som eventuellt kommer. bara njut. ❤️ Jag älskade inte att vara gravid. Men jag önskar att jag kunde tänka tillbaka på stunder där jag faktiskt tog mig tillfälle att bara njuta av livet som växte i mig. 

Önskarsyskon2023: Fina du. Jag ska försöka njuta lite också, man kommer ju ändå bli besviken om det inte blir nåt så lite glad ska jag försöka vara! Det blir vårt första barn i så fall. Önskar att du ska få det du önskar dig också <3 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester