• PelloBello

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Någon med erfarenhet av Abblo testa tidigt? 
    Tog ett igår som va kritvitt. 
    Tog ett nytt idag som jag kan jag kan ana ett svagt svagt streck på. Tog av överdelen då det va svårfotat. 

• Svente

Vad tror ni? Det är samma test och jag testade på kvällen BIM-3. Jag testade samma morgon också men då var det inget 🙈
  • Önskarsyskon2023

Pellobello: kan eventuellt ana något på nedersta bilden men jag skulle nog testa igen imorgon eller om två dagar om jag vore du.

svente: jag har svarat dig i en annan tråd men där skulle jag säga att det är ett streck på den där man ser alla tester tillsammans :) grattis!👏🏽

• stylo
    Vendela18 skrev 2022-11-10 13:26:10 följande:
    är detta positivt
    Ja, solklart tycker jag! Grattis :)
  • Vendela18

tog digitala dock hade jag inte den mer i koppen är 3 sekunder vilket man skulle ha den i 5 till 20 sek men oavsett så stod de inte gravid, sen tänkre jag konstigt, så öppnade förpackningen så ser jag detra, asså kan någon förklara.

• Froggans

Bim +3 mår illa å känner mig som jag hela tiden har maten ända upp upp i halsen. Tränar mkt men mår kräkilla så fort jag konditionstränar, svullen å molande värk samt uppsvälld mage under naveln. vad tror ni?  Ser tyvärr inte något alls.. mens brukar nämligen komma på dagen. 

• Bellannn

Såg nu att upplösningen blev lite dålig men tycker mig se ett svagt eller är de färgrester?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester