• stylo

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Önskarsyskon2023: Tack för tipset! Jag tog ett nytt test i väntan på digitalt och lyste även med ficklampan bakom. Ljust rosa och strecket är starkare nu. Det syns på en armlängds avstånd. Vågar jag bli glad tror ni?
  • stylo
    Önskarsyskon2023 skrev 2022-11-10 21:26:59 följande:

Stylo: jag säger stort grattis! Jag ser det! 😍😍

Tack!!! Åh vad glad jag är, och rädd samtidigt haha... :D vad skumt att CB gav utslag på 2-3 v och RFSU knappt alls. Lycka till alla med testandet!

• Amaaanda00

Vad tror ni om det här testet? ser ni också strecket eller är det något jag inbillar i mitt huvud bara 🙈
  • Amaaanda00
    Amaaanda00 skrev 2022-11-11 10:40:47 följande:
    Vad tror ni om det här testet? ser ni också strecket eller är det något jag inbillar i mitt huvud bara 🙈
    Blir ju mycket sämre kvalite på familjeliv än i min kamerarulle?
  • Piah91
    Amaaanda00 skrev 2022-11-11 10:40:47 följande:
    Ser inget streck :( När har du BIM?
  • Amaaanda00
    Piah91 skrev 2022-11-11 12:04:45 följande:
    Ser inget streck :( När har du BIM?

På söndag/måndag, här tror jag kanske man ser bättre om inte kvaliten blir dålig.. 
  • Piah91
    Amaaanda00 skrev 2022-11-11 12:10:46 följande:
    På söndag/måndag, här tror jag kanske man ser bättre om inte kvaliten blir dålig.. 
    Det ser ut som en tork streck, var det inom tiden? Okej, svårt att säga, du får testa igen då det fortfarande är lite tidigt. Någon annan kanske ser bättre 😊
  • stylo
    Amaaanda00 skrev 2022-11-11 12:10:46 följande:
    Sådär såg mitt ut och jag var gravid :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester