Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Vad tror ni? osäker på om det är färg..
Nyss läst på - mitt är alltså ett s k spökstrck?!
@Karrobruden. Fått positivt på fler idag så utgår från att det är positivt. Tack snälla 😊
Är det nån som fått positiva test, sen mer eller mindre negativa och sen positivt igen?
Fick svagt positivt grav test den 1/3 ( onsd) sen ökade det till fredagen och då såg det lite svagare ut
Lörd o sönd ganska svagt , knappt synligt
Slutade med cyclogest men fortsatte att må så illa
Brukar ej må illa före mens
Mens ej kommit ( men slutade ju med progesteron i lördags
Men så tog jag test nu för jag mått så ill och får då positivt igen ??
de tre bilderna är från torsd o fredag och ensamma från nyss idag
vad sker ?? Vem får positivt sen negativt o sen positiv? ska tillägga att de negativa ej var av samma typ av test
SKA OCKSÅ TILLÄGGA ATT TESTET JAG TOG IDAG FICK LITE URIN PÅ SIG( över Max ) kan detta göra det ogiltigt ?
Kommer det över Max kan det bli falskt positivt för men jag skulle ta ett till imorgon om jag var du. :)
Är det nån som fått positiva test, sen mer eller mindre negativa och sen positivt igen?
Fick svagt positivt grav test den 1/3 ( onsd) sen ökade det till fredagen och då såg det lite svagare ut
Lörd o sönd ganska svagt , knappt synligt
Slutade med cyclogest men fortsatte att må så illa
Brukar ej må illa före mens
Mens ej kommit ( men slutade ju med progesteron i lördags
Men så tog jag test nu för jag mått så ill och får då positivt igen ??
de tre bilderna är från torsd o fredag och ensamma från nyss idag
vad sker ?? Vem får positivt sen negativt o sen positiv? ska tillägga att de negativa ej var av samma typ av test
SKA OCKSÅ TILLÄGGA ATT TESTET JAG TOG IDAG FICK LITE URIN PÅ SIG( över Max ) kan detta göra det ogiltigt ?
Kommer det över Max kan det bli falskt positivt för men jag skulle ta ett till imorgon om jag var du. :)
Kan det bli falskt positivt om lite kommer över Max?
Har läst massor men inte sett ngt om det ?
men övriga är doppade i mugg så de är/ va ju ändå positiva
har kissat på stickor förr och aldrig fått falskt positivt så vore jätte intressant med källa på det 🥰