• Mimmii99

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej allihopa. Jag tolkar det som positivt, vad tror ni? 🥹

• Snorkusen

Vad tror ni? 
    Har testat på bim-7 så är för tidigt egentligen, är det bara jag som anar något? 
    Är rädd det är spök, har hört clearblue är lite kända för det?
  • Cykelhjul

Hej tjejer! 

Har någon av er vart med om något liknande? Jag tog ett test imorse enbart pga mellanblödningarna slutade. Har BIM 6/3 så tänkte ta för att döda hoppet.

Jag trodde först jag var så desperat att jag inbillade mig. Såg ett streck som försvann, för att sedan återkomma och "rulla" från ena sidan till andra. Jag förstår testet är invalid men vad i hela friden?! 😂😅

Som alltid så blir kvalitén sämre på FL 

• Syskonförsök

Helt klart positivt! :)

Mimmii99 skrev 2023-02-28 16:12:49 följande:

Hej allihopa. Jag tolkar det som positivt, vad tror ni? 🥹

• Maymom
    Cykelhjul skrev 2023-03-01 06:17:44 följande:

Hej tjejer! 

Har någon av er vart med om något liknande? Jag tog ett test imorse enbart pga mellanblödningarna slutade. Har BIM 6/3 så tänkte ta för att döda hoppet.

Jag trodde först jag var så desperat att jag inbillade mig. Såg ett streck som försvann, för att sedan återkomma och "rulla" från ena sidan till andra. Jag förstår testet är invalid men vad i hela friden?! 😂😅

Som alltid så blir kvalitén sämre på FL 

Konstigt. Utifrån första hade jag sagt positivt och andra negativt. Spännande att se vad ett nytt test visar!
  • Syskonförsök

Ser ut att vara något men vet också att de många gånger är spök. Dock ser ditt blått ut så kan vara något!!

Snorkusen skrev 2023-02-28 16:27:43 följande:
    Vad tror ni? 
    Har testat på bim-7 så är för tidigt egentligen, är det bara jag som anar något? 
    Är rädd det är spök, har hört clearblue är lite kända för det?
  • Syskonförsök

Var det alltså strecket vi ser som rullade vidare?? Konstigt! Jag tycker det sett ut som de ?rullar? när en precis tar sådana test vilket bara är vätskan som åker vidare men inte en stund efteråt. 

Maymom skrev 2023-03-01 06:33:23 följande:
    Konstigt. Utifrån första hade jag sagt positivt och andra negativt. Spännande att se vad ett nytt test visar!
  • Cykelhjul

Går inte att citera via mobilen.
    Men strecket kom inom tiden och inte när det sög vätskan.

Men det var ett vandrande spöke eller ett väldigt trasigt test 😅 Mensen kom 10 min efteråt rätt rejält och ingen streck syns på testet efteråt. Tog ju testet för att döda hoppet. Mission completed kan man säga

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester