• Cashili33

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Sanlin90 skrev 2023-03-01 07:35:57 följande:
    Ser ni något? 
    Tyvärr 
  • Syskonförsök

Jag är inte helt säker, tycker mig ana en skugga men de är endera för tidigt för bild eller lite spök! När är bim? Skulle tagit ett nytt om en eller ett par dagar ifall att :)

Sanlin90 skrev 2023-03-01 07:35:57 följande:
    Ser ni något? 
  • Cashili33

Någon som ser 
    är på typ ÄL + 11 

Haft så många mf att jag inte ens längre blir glad :(  ser att strecket ser grått ut men på riktigt är det rosa 
    upplösningen är usle här 

• Cashili33
    Cashili33 skrev 2023-03-01 17:14:03 följande:

Någon som ser 
    är på typ ÄL + 11 

Haft så många mf att jag inte ens längre blir glad :(  ser att strecket ser grått ut men på riktigt är det rosa 
    upplösningen är usle här 

Men va 
    på riktigt syns det mtk mer 
    knappt ens värt att ni tittar på detta haha 
  • Raindear860
    Cashili33 skrev 2023-03-01 17:15:04 följande:
    Men va 
    på riktigt syns det mtk mer 
    knappt ens värt att ni tittar på detta haha 
    Jodå det syns :)  kan absolut vara nåt 
  • Fnollet

Är detta ett positivt graviditetstes? Jag har känt mig rätt konstig och testade idag trots att det är 1-2 dagar innan BIM. Det är ett normalt test och inget ?testa tidigt? eller så. Tack på förhand ☺️
  • Syskonförsök

De ser positivt ut!! :)

Fnollet skrev 2023-03-01 17:44:31 följande:
    Är detta ett positivt graviditetstes? Jag har känt mig rätt konstig och testade idag trots att det är 1-2 dagar innan BIM. Det är ett normalt test och inget ?testa tidigt? eller så. Tack på förhand ☺️
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester