• Lyksa

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Kvaliten blev konstig. Provar såhär.

• Ann Lis
    Piah91 skrev 2023-04-24 13:41:41 följande:
    Ser inget streck. När har du BIM?
    Om 2-3 dagar 
    det är väldigt svagt så förstår om du inte ser nått streck 
  • Piah91
    Ann Lis skrev 2023-04-24 13:56:00 följande:
    Om 2-3 dagar 
    Ser negativt ut i mina ögon :/ Jag har alltid testat efter BIM och då har det varit tydliga streck. Men vänta några dagar och testa igen om inte mensen kommer, även om det är svårt. 
  • Ann Lis
    Piah91 skrev 2023-04-24 14:05:01 följande:
    Ser negativt ut i mina ögon :/ Jag har alltid testat efter BIM och då har det varit tydliga streck. Men vänta några dagar och testa igen om inte mensen kommer, även om det är svårt. 

tack för titten jag tror också de är negativt 

• Hawwa
    Ann Lis skrev 2023-04-24 14:09:29 följande:

tack för titten jag tror också de är negativt 

Jag tror det är positivt 🙈
  • Aleeexa
    Om 2-3 dagar 
    Jag ser ett sträck! 
  • Syskonförsök

Jag ser absolut MEN jag har själv fått sådana spök så det är svårt att säga om de faktiskt är något! prova imorgon igen och se om de blir starkare ❤️ då är det absolut något!

Om 2-3 dagar 
  • Ann Lis

Tack alla som tittat och bedömt mitt inlägg , jag tog ett nytt test i morse och det va helt blankt så de va som jag misstänkte negativt test igår 

• Lide80

Vad tror no om detta? Blankt inom testtid, men ca 15 min senare tittade jag igen och såg detta? Strecket är blått men tunt, ser grått ut på bilden. Är på bim -3 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester