• Ferkis

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Några dagar innan vi ska åka hem från Grekland börjar jag må lite illa på morgonen och på kvällen. Ignorerar det och skyller på värmen. Testade mig nu ikväll efter att ha kommit hem, efter att ha hållt mig ett par timmar och strecket kom upp direkt och MYCKET mörkare än vad jag har haft tidigare här i gruppen. Är jag gravid??? Beräknad mens är om 3 dagar. Finns fler bilder 
  • Sam2023
    Ferkis skrev 2023-06-30 21:31:16 följande:
    Tycker ser positivt ut.Jag vagar säga grattis du är gravid.Köp clearblue graviditetstest som visar gravid och veckor på 
  • Syskonförsök

Ja det är tydligt! Grattis! :)

Ferkis skrev 2023-06-30 21:30:24 följande:
    Några dagar innan vi ska åka hem från Grekland börjar jag må lite illa på morgonen och på kvällen. Ignorerar det och skyller på värmen. Testade mig nu ikväll efter att ha kommit hem, efter att ha hållt mig ett par timmar och strecket kom upp direkt och MYCKET mörkare än vad jag har haft tidigare här i gruppen. Är jag gravid??? Beräknad mens är om 3 dagar. Finns fler bilder 
  • Elle1234

Hej!

Har följt denna tråden ett tag, och trodde aldrig jag skulle få lägga upp ett eget inlägg här 🥹! Efter långt kämpande och genom IVF tog jag dock i morse detta test. Det är fortfarande väldigt tidigt, RD 4, men såhär ser det i alla fall ut. Jag tycker mig se ett streck (innan när jag tagit test har det varit HELT blankt) men tar gärna emot er input också:).

• Sam2023
    Elle1234 skrev 2023-07-01 09:28:26 följande:

Hej!

Har följt denna tråden ett tag, och trodde aldrig jag skulle få lägga upp ett eget inlägg här 🥹! Efter långt kämpande och genom IVF tog jag dock i morse detta test. Det är fortfarande väldigt tidigt, RD 4, men såhär ser det i alla fall ut. Jag tycker mig se ett streck (innan när jag tagit test har det varit HELT blankt) men tar gärna emot er input också:).

Jag tycker mig se också streck.Ta ett nytt test om någon dag återkomm gärna 🥰
  • Syskonförsök

Det är absolut ett streck! Vågar mig på ett grattis❤️ imorgon bitti skulle jag tagit ett ultraridigt digitalt om jag var du! ❤️ för referens kan jag lägga upp hur de såg ut för mig med tidigt plus på de testerna

Elle1234 skrev 2023-07-01 09:28:26 följande:

Hej!

• CriisseObst

Strecket dök upp efter knappt 1 min, först som en skugga för att sedan synas på armlängds avstånd. Trots det var det svårt att få en bra bild på det, testade lägga ett filter. Lägger upp original bilden och den redigerade. Vad tror ni? Strecket är rött

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester