• Embarazada

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

rubie skrev 2023-07-06 21:47:30 följande:
    Vad är det som händer? 😂 Hade ägglossning 25/6. Nu ikväll tog jag ett äl-test för skojs skull (?) och det var så positivt det kan bli? 3 dagar innan mens? Förstår ingenting. Någon som varit med om det? 

Ägglossningstest reagerar på de hormoner man har högt av före mensen också.

Om du får ett positivt ÄL-test kan det betyda minst 3 olika saker:

* Du kommer snart få ÄL

* Du kommer snart få mens

* Du är gravid

• Syskonförsök

Men grattis! Jag tänkte väl det med tanke på så fullt utslag på äl test men vågade inte helt ge världens förhoppningar. Kul! Grattis och roligt det du säger med inga symtom, det har varit lika för mig de två gånger jag varit gravid att de är de gånger jag känt minst. 

rubie skrev 2023-07-07 07:18:15 följande:
  • Embarazada
    SaandraR skrev 2023-07-07 07:58:46 följande:
    Nån som ser nåt..? Äl + 10 
    Jag kan se en svag grå linje.
  • Lojsan DN
    rubie skrev 2023-07-06 21:47:30 följande:
    Vad är det som händer? 😂 Hade ägglossning 25/6. Nu ikväll tog jag ett äl-test för skojs skull (?) och det var så positivt det kan bli? 3 dagar innan mens? Förstår ingenting. Någon som varit med om det? 
    Ja det kan bli positivt i samband med mens, har haft det så många gånger utan att vara gravid. 
  • Syskonförsök

Svag grå linje som någon ovan skrev! Svårt att veta om de är början på något eller om de är spök! 

SaandraR skrev 2023-07-07 07:58:46 följande:
    Nån som ser nåt..? Äl + 10 
  • SaandraR
    Syskonförsök skrev 2023-07-07 10:18:06 följande:

Svag grå linje som någon ovan skrev! Svårt att veta om de är början på något eller om de är spök! 

Okej, ska försöka Hålla mig ett par dagar innan jag testar igen:)
  • Vågen22
    Nomen123 skrev 2023-07-07 21:38:27 följande:

Någon som ser något på detta?

Ja det syns tydligt tycker jag. Grattis! 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester