• Anonym114

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Håller på att bli galen här haha. Har inte haft planer på barn nu men händer det så händer det. Är på bim +2 och alla test jag tagit visar super svaga streck, så får varken positiva test eller mens. Beställt ett digitalt men de kommer fram på fredag. Hur skulle ni tolkat det? 

• Cashili33
    Anonym114 skrev 2023-07-04 15:43:49 följande:

Håller på att bli galen här haha. Har inte haft planer på barn nu men händer det så händer det. Är på bim +2 och alla test jag tagit visar super svaga streck, så får varken positiva test eller mens. Beställt ett digitalt men de kommer fram på fredag. Hur skulle ni tolkat det? 

Ser tyvärr inget här 
  • svansmamman
    Anonym114 skrev 2023-07-04 15:43:49 följande:

Jag ser inte heller något. Skulle du vara på BIM+2 hade testet visat tydligare, om du nu inte har väldigt få dagar mellan äl och BIM. Kan du ha haft ägglossning senare än du tror, och att du alltså inte passerat BIM? 
  • Maymom
    Emeno88 skrev 2023-07-04 22:57:20 följande:
    Ser ut som ett halvt streck, det ser för smalt ut. Vänta minst 2 dagar innan nästa test. Lättare att se eventuell stegring då.
  • Sanlin90

Jag är helt 100 på att jag ser ett rosa streck irl men blir osäker, kan som mest va äl+6 så isf otroligt. 

är det vanligt med spök på graviditetskollens test? 

har molvärk och lätt yrsel.

• PrettyTiedUp

Tycker mig ana ett svagt streck. Bildkvaliteten blir ju jättedålig när man laddar upp här, men kan någon se något streck på bilden? 
  • Syskonförsök

Jag kan se utan problem, tror de kan vara ett tidigt plus, 🥰

PrettyTiedUp skrev 2023-07-06 07:57:58 följande:
    Tycker mig ana ett svagt streck. Bildkvaliteten blir ju jättedålig när man laddar upp här, men kan någon se något streck på bilden? 
  • Embarazada
    PrettyTiedUp skrev 2023-07-06 07:57:58 följande:
    Jag tycker mig tyvärr bara se deras vanliga gråa linje som jag alltid får med baby plans tester.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester