• Vårsolen123

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej, jag misstänker att jag är gravid. Har starka symptom men det är fortfarande tidigt för att testa men kan inte hålla mig, såhär såg det ut imorse, är det mina ögon som spelar mig ett spratt? 

• Anonym (Va fan betyder detta?)

okej, 100 år sen jag hängde här och kämpade för att bli gravid. 
    fick till slut insemineras och till slut kom guldklimpen.
    vi trodde vi var färdiga, vad tror ni? 

alltså jag kan inget om testerna idag och jag fattar inte varför man inte behöll det berömda PLUSSET 😍 
    vad betyder detta? Ingen aning om vart jag är i cykeln. 

Absolut pos!! 🥰

jjkkll2 skrev 2025-05-09 08:31:32 följande:

Ser ni också ett streck? Äl+10 idag! 🥹

Det är så jäkla svårt. Än tycker jag det är negativt men du är tidigt ute ☺️ 
    håller tummarna! 

Anonym (Skugga) skrev 2025-05-12 11:34:36 följande:

cb testa tidigt, bim på söndag! vad ser ni?

Test som tolkas efter tiden? 😱 det ska man ju inte göra men alltså brukar det synas falskt när testet är utanför utsatt tid? 

• Lilly48
    Anonym (Va fan betyder detta?) skrev 2025-05-15 15:46:36 följande:

Test som tolkas efter tiden? 😱 det ska man ju inte göra men alltså brukar det synas falskt när testet är utanför utsatt tid? 

Clearblue är jättesvåra.
    Alla mina negativa visar positivt efter tiden gått ut. 
    Och alla mina negativa har visat en jättesvag linje, se det är lätt att man tror att man fått positivt tyvärr...
    Lilly48 skrev 2025-05-15 16:03:35 följande:
    Clearblue är jättesvåra.
    Alla mina negativa visar positivt efter tiden gått ut. 
    Och alla mina negativa har visat en jättesvag linje, se det är lätt att man tror att man fått positivt tyvärr...
    aha? Det har aldrig blivit positivt när det varit negativt för mig 😳 MEN jag drar en lättnadens suck om det är negativt ????
  • Lilly48
    Anonym (Va fan betyder detta?) skrev 2025-05-15 16:49:17 följande:
    aha? Det har aldrig blivit positivt när det varit negativt för mig 😳 MEN jag drar en lättnadens suck om det är negativt ????
    Jag kan så klart inte svara för alla, men jag litar inte på det? Så här ser mina ut trots att jag inte var gravid. Snacka om att man blir besviken om man nu vill bli gravid 😔

Åh, jag förstår verkligen det 😞💔 
    upplevde du strecket färgat eller som en skugga? 

hoppas det blir som du önskar snart 🙏

Lilly48 skrev 2025-05-15 19:13:54 följande:
    Jag kan så klart inte svara för alla, men jag litar inte på det? Så här ser mina ut trots att jag inte var gravid. Snacka om att man blir besviken om man nu vill bli gravid 😔

Var detta inom tiden eller uppkom det efter? 

Lilly48 skrev 2025-05-15 19:13:54 följande:
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester