Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Positivt graviditetstest både via urin och blod, men svagt. Blod i buken och missfall konstaterat.
Kan ni se något på mitt test?
- Första bilden tagen inom tiden. Jag såg ett svaaagt svagt streck/skugga
- andra bilden tagen 1h efter
- tredje bilden tagen 1h efter med blixt 😅
Har tidigare gravideter oftast använt mig av billigare test eller digitala så är osäker på just dessa clearblue. Beräknad mens idag eller imorgon.
Kan ni se något på mitt test?
- Första bilden tagen inom tiden. Jag såg ett svaaagt svagt streck/skugga
- andra bilden tagen 1h efter
- tredje bilden tagen 1h efter med blixt 😅
Har tidigare gravideter oftast använt mig av billigare test eller digitala så är osäker på just dessa clearblue. Beräknad mens idag eller imorgon.
Ser tyvärr inget på testet inom tiden. Vart i cykeln är du? Spännande, kommer du testa igen? Imorgon redan? Jag testade idag, ÄL+9 🙈
Någon som ser nåt? Jag ser ibland en antydan till en skugga till linje, tolkar det som negativt förstås. Har jag varit gravid så blir det ingen tvekan tillsist. Smygtestade lite tidigt nu för är så nyfiken.
Vad ser ni? Tog extra tidigt Clearblue dock skulle mensen kommit i måndags men den kan va lite sen o lite tidigt. Först såg jag ett svagt grått streck och tänkte spökstreck. Väntade en längre tid o kollade i soptunnan för o visa sambon, visar pyyytte svagt blått... Vet att man inte ska kolla efter den rekommenderade tiden men vad tror ni?? Kan en tjej få drömma lite? 😅 Ska ta igen om några dagar.
Vad ser ni? Tog extra tidigt Clearblue dock skulle mensen kommit i måndags men den kan va lite sen o lite tidigt. Först såg jag ett svagt grått streck och tänkte spökstreck. Väntade en längre tid o kollade i soptunnan för o visa sambon, visar pyyytte svagt blått... Vet att man inte ska kolla efter den rekommenderade tiden men vad tror ni?? Kan en tjej få drömma lite? 😅 Ska ta igen om några dagar.