• Meja JP

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ska kika in via datorn senare men jag undrar om någon varit med om ett streck som "vandrat" ? Alltså först fylldes strecket med färg.blev tydligt och efter en stund vandrade den mesta färgen bort.varför detta?

• Meja JP

Mini LEonie,precis,något gör ju att jag får streck på testerna lixom.

viochdu,meeen kolla kolla säger fint streck har du testat ngt mer?

vigillarmtb skrev 2012-08-24 19:43:03 följande:
    Maja, för mig blev det så, men i sista stund vände det och vandrade nästan rätt

Men kan man tolka det som positivt?
  • Meja JP

viochdu håller tummarna för dig

det går väl ja sådär.lika oviss som imorse trist värre...

• Meja JP

Denna här över är ett litet trix av det här under.kvällens test.

här är det strecket som kom,blev rosa och tydligt och vandrade bort efter en stund. men det syntes mer irl.

dessa två nedan är testet från imorse...

jaaa jag vet jag testar för mkt men jag blir seriöst knäpp...det spänner i brösten-som när mjölken rinner till,jag har molvärk i ryggslutet och i livmodern.känner hur det lite värker i livmodern,precis som när jag var gravid sist,gick med den molvärken i livmodertappen heeela tiden....jag vill inte ha detta om det inte är ngt...

• Meja JP
    viochdu skrev 2012-08-24 20:28:23 följande:
    Tack {#emotions_dlg.flower}

Men så trist. Tog hon HCG prov på dig eller gjorde ni vara ett grav.test som blev neg?

Ja men eller hur nä hon sa inget om det,och jag tänkte inte på att fråga.men det var det jag hade hoppats på för då får man det änna svart på vitt.deras grav test visade negativt sa hon.men testen ovan känns ju väldigt ja jag vet inte.
  • Meja JP
    Planerar smått 14 skrev 2012-08-24 20:39:39 följande:
    Meja JP: Var du hos barnmorska och testade negativt idag? Varför tar du då en massa tester nu för då?

för att mina inte visar negativt har ju på en dag fått både pos och neg här hemma.
  • Meja JP
    Binegar skrev 2012-08-24 20:46:34 följande:
    BIM -5 och brösten ömmar som vanligt..den här månaden har jag dock sluppit mina spottings som jag annars haft i snart ett år efter missfallet i julas. Kom dock en liten färgad torrflytning igår, men inget mer. Vi har bröllopsdag på måndag (BIM-2)...kanske, om jag har tur, så får vi oss ett positivt test i present :) ..annars ringer jag gyn i veckan om mensen dyker upp....
    Lycka till
    vigillarmtb skrev 2012-08-24 20:47:09 följande:
    Barnmorskornas test mäter inte hCG lika lågt som de i handeln. Dessutom har de väl haft problem med deras tester - visat neg men varit pos! Lycka till, håller tummarna för plus
    Ja när mina inte är tokblanka utan det är streck på dem allihopa så kan jag inte bara släppa det,då kan jag inte riktigt lita på BMs test :-/ vill inte det iaf

• Meja JP
    Mini Léonie skrev 2012-08-24 20:48:49 följande:
    Meja jag förstår inte riktigt? Varför testar du när du varit hos en BM och testat neg?
    För att min test inte är neg känns som att om jag tagit tre svaga positiva idag och ett neg hos BM.vad ska jag tro?är hennes mer säkert?
  • Meja JP
    Planerar smått 14 skrev 2012-08-24 20:59:15 följande:

Tror barnmorskor tar stickor som ser ut som testlagrets gör.
    Testen som visat negativt fast det var positivt var väl andra tester efter abort.

ingen aning men det varen lila sticka iaf
  • Meja JP
    Planerar smått 14 skrev 2012-08-24 21:03:13 följande:

Förstår inte ändå men det är jag det. Om testet hos barnmorskan visat negativt tidigare idag så spar du mer pengar och besvikelser om du väntar några dar med test för HCG fördubblas inte på några timmar utan några dar.
    men mitt test visade positivt imorse,la in bilder men ingen komenterade dem men jag tycker iaf de är positiva.därav jag testat igen.
    Planerar smått 14 skrev 2012-08-24 21:06:48 följande:

Som testlagret då?
    nja testlagrets är bredare och kortare än dessa.de säg mer ut som typ billigatesters stickor,fast med lila "skaft".
    och jag redigerade en bild,de andra är inte redigerade.så det är inte önsketänkande,eller?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester