• Fru Amer

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Bim+1

Ingen Mens än.. bara molvärk, ont i tuttarna och smått illamånde, och yr.. men antar mensen kanske kommer i dag..

hatar att vänta... :(

• Fru Amer
    äntligen36 skrev 2013-12-02 07:50:14 följande:
    Håller tummarna att mensen håller sig borta....LÄNGE. och att det blir plus istället. 
    det är nog inte troligt.. :( brode det inte bli plus innan.. aldrig plusat efter bim innan..  nja ingen mens innan torsdag testar jag kanske då.
  • Fru Amer
    äntligen36 skrev 2013-12-02 08:38:32 följande:
    Hihi! Kunde inte låta bli att testa med det jag hade kvar sen jag blev gravid med dottern. Ojojoj, kan inte fatta att det är sant. Då fantastiskt. Rosenrot är det som funkat för mig!Jacqueline: tack 

Grattis :)
  • Fru Amer

Efter att jag skrev i morse kom mensen eller nått :/ har bara blödit som en 5 krona i dag och det e bara brunt.

Ni ska andvänt progesterall krämen eller vet mera om den.. kan det beror på den :/ jag blöder aldrig brunt..eller ja den sista dagen vissa cyklar..

• Fru Amer

Sorry för OT..

Hade en cykel på 31 förra månaden. Och nu vid mens började jag med munkpeppar. . Hum men i dag på dag 7 fick jag nyss positivt äl-test. :/ de va starka i går men u dag mycket mera. Kan man få äl så tätt in på mensen? Har typ mensvärk haft sedan i går.. och typ mycket flytningar. . Fast vattniga. ..

• Fru Amer
    Jacqueline skrev 2013-12-08 12:59:29 följande:
    Klart man kan ,för mig kom ägglossningen tidigare med munkpeppar.

Nja men på dag 7?

Ska ta om testet sen igen för det segrar ju.. skönt med äl så tidigt i så fall. ;)
  • Fru Amer
    mammy04 skrev 2013-12-08 13:23:47 följande:
    Du är säker på att det var mensen som kom då, så du inte är gravid trots blödning?

Är rätt säker på att jag inte är det.. :/ fast kanske skulle ta ett grsvtest endå. ?
  • Fru Amer
    Plly skrev 2013-12-08 14:45:24 följande:
    Fru Amer:

Har för mig att man kan få utslag på ÄL-test om man är gravid, kan du inte testa med gravtest? (bara min tanke)

Jo det vet jag och fått innan. Men jag har aldrig heler blödig och varit gravid.. "/

Heler aldrig fått positivt äl på dag 7. Utan brukar få på 15 eller 16.. :/
  • Fru Amer
    mammy04 skrev 2013-12-08 15:01:53 följande:
    Ja har du något hemma så är det kanske idé.. Bara för att vara på den säkra sidan liksom

Yes går väl återkomma senare :)
  • Fru Amer

Gravtest - negativt

Och äl - som innan.. det är inte riktigt positivt men näästan ;) ska jag ta om det i dag eller i morgon?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester