• Fru Amer

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

lidis1014 skrev 2013-12-23 19:43:23 följande:
    Oron finns kvar kan jag lova! ja blödde lite ljusrött igår kväll, inget inatt och sen lite rosa imorse. Har lite lite rosa strimma kvar om jag torkar mig (ursäkta infon :P) HOPPAS att det lugnar sig nu och inte var något allvarligt! Har bestämt att njuta under julhelgen, så får jag ta resten sedan!

Jo men de e klart man endå är orolig.. håller tummarna att allt kommer gå bra för dig ?

Och att du endå kommer kunna njuta lite under jul.
  • Fru Amer
    Jessicastar skrev 2013-12-25 12:24:39 följande:
    BIM -4 -5 ca!!! Jag ser ett svagt tror det är rosa streck! kan det vara möjligt 

Vill nån trixa eller är den för suddig, kan ta en ny isf!

Behöves nog inte trixas ;) det e positivt :D grattis
  • Fru Amer
    Sweetieee84 skrev 2013-12-25 14:17:02 följande:
    Bim - 4. Kan man ana ett streck?
    tycker mig ana nått :)

• Fru Amer
    cwittra skrev 2013-12-26 15:20:22 följande:
    Tog ett digitalt idag, "Gravid 1-2"!! :)

Grattis :)
  • Fru Amer

Minus denna månaden också.. :( börja undra om de är nått fel på mig då jag aldrig haft svårt att bli gravid :(

• Fru Amer
    beijer skrev 2013-12-27 15:14:04 följande:
    Dessa har hon fått innan o det jag la ut innan tog hon idag
    min förra graviditet testade jag med det övre testet, och då såg det ut som detta då  va jag äl+9

tycker CB ser positivt ut med.. om jag  va hon skulle jag ta ett Digitalt :)
  • Fru Amer

BIM i dag, inväntar mensen som vanligt.. dock ingen mensvärk.
    haft mardrömmar senaste veckan, illamånde och ömma och ådriga bröst.
    mat har luktat sjuk illa som jag i vanliga fall älskar.. men säkert inbillning, och vanligt pms..
    7 försöker va detta, förra barnet tog 5.. men snart måste det la bli våra tur.  

• Fru Amer
    Saral92 skrev 2013-12-30 08:57:07 följande:
    ena bilden är tagen efter 4min och den andra kanske 15min. Är de positivt? 15 dagar efter äl, har ingen aning om när jag ska ha mens då jag sluta med p-pillerna för 22dagar sen!

Positivt :)
  • Fru Amer
    Saral92 skrev 2013-12-30 09:24:31 följande:
    Åh vad skönt att höra nån annan säga de! :) känns för bra för att vara sant att lyckas bli gravid 1 vecka efter piller stopp :)

kan tänka mig de ;) men spring åh köp ett digitalt i alla fall :D
  • Fru Amer

Åh i dag kom mensen.

Önskar er ett gott nytt år och säger grattis till alla som plussat.

Själv lämnar jag gruppen och lycka till allihopa! <3
    KRAM

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester