• norskan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Är ni säkra? Vågar knappt tro att det är sant! Måste köpa några fler test och testa alla olika som finns...

• Snigo
    norskan skrev 2012-05-26 15:33:11 följande:
    Är ni säkra? Vågar knappt tro att det är sant! Måste köpa några fler test och testa alla olika som finns...
    köp ett cb digital! =) Lycka till! 
  • Snigo
    Trixxy skrev 2012-05-26 14:51:14 följande:
    Trodde digital var lika känsliga som vanliga...Just nu vet jag inte vad jag skall tro.Kommer testa imorrn bitti igen ändå
    men visst hade du nya från testlagret? Jag håller verkligen tummarna, och längtar till i morgon! 
  • Meoow

Kunde inte hålla mig från att testa igen nu på eftermiddagen... Fortfarande supersvagt men jag envisas fortfarande med att det är NÅGOT där! Jävla testlagret om jag får upp hoppet nu igen :/

• Trixxy
    Snigo skrev 2012-05-26 15:47:16 följande:
    men visst hade du nya från testlagret? Jag håller verkligen tummarna, och längtar till i morgon! 

Ja de kom i brevlådan igår
  • Trixxy
    Meoow skrev 2012-05-26 15:51:00 följande:
    Kunde inte hålla mig från att testa igen nu på eftermiddagen... Fortfarande supersvagt men jag envisas fortfarande med att det är NÅGOT där! Jävla testlagret om jag får upp hoppet nu igen :/

Jag sitter i samma båt Testade både med testlagret och digital för en timme sen,ingenting!!
  • Meoow
    Trixxy skrev 2012-05-26 15:55:58 följande:
    Jag sitter i samma båt Testade både med testlagret och digital för en timme sen,ingenting!!
    Tyckte iofs att ditt var tydligare än mitt :) Har du testat med testlagret nu på em? Bild?

Vågar inte alls lita på dem längre men de är de enda jag har hemma. :/ Hoppas verkligen att det är något på g för både dig och mig! :)
  • Binegar

sitter fortfarande och pillar med bilderna från BIM-4...
    har dock inte vågat testa mer sedan dess. är på BIM-2 idag.

Det enda som är annorlunda den här månaden är att jag inte är minsta lilla svullen som jag annars är innan mens. Jag svullnar upp till en badboll. BIM-2 idag som sagt.

Vad tror ni? Har inga tester hemma och hinner inte köpa idag.

Lånar gärna så många ögon som möjligt..

oredigerad.

• Binegar
    norskan skrev 2012-05-26 15:33:11 följande:
    fast..det skulle jag säga är slöseri med tid o pengar :P för du kan inte bli mer gravid än vad du är utefter de testen. GRATTIS :)
  • Mini Léonie

Flisan:
    På tal om det du skrev innan.... Med "två barn gjorda innan ÄL"
    På ul sa BM att befruktning bör ha skett 8 april och vi hade sex 6:e. Kan spermierna va väntat där liksom?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester