• Madelonen1

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Usch jag kan inte släppa oron.. Jag är ju på BIM + 10 idag, och testet jag gjorde imorse ser ut som testet jag gjorde på BIM + 2 när jag var gravid förra gången (slutade som MA). Det är klart synligt och rosa, men det är så svagt :( och med tanke på de rosa/bruna/röda flytningarna jag fick på BIM + 4 känns inte hoppet så stort... Min sambo tycker att jag ska släppa det och vänta några dagar, men jag lyckas inte tänka på något annat :o

• Krokiz

Snigo: Så roligt :)
    Vi väntar med att berätta denna gången med tanke på MF förra gången.

Lycka till framöver !!

• Trixxy
    Madelonen1 skrev 2012-05-26 18:41:04 följande:
    Usch jag kan inte släppa oron.. Jag är ju på BIM + 10 idag, och testet jag gjorde imorse ser ut som testet jag gjorde på BIM + 2 när jag var gravid förra gången (slutade som MA). Det är klart synligt och rosa, men det är så svagt :( och med tanke på de rosa/bruna/röda flytningarna jag fick på BIM + 4 känns inte hoppet så stort... Min sambo tycker att jag ska släppa det och vänta några dagar, men jag lyckas inte tänka på något annat :o

Jag hade så mycket bruna (mörkbruna) flytningar i 4 dagar 2006,kring bim.Täckte 2 tamponger,det bruna är idag snart 5 år
  • Trixxy

Låt mig testa tydligt imorrn på mors dag!låt detta vara riktigt plus!!!jag ber högt här!

• norskan

Tog ett nytt test nu med rfsu's sticka för någon timme sedan och det syns inte lika mycket på den som testlagrets.. Fanns inte digitala på ica här så vi får åka och köpa det imorn. 

• Mini Léonie

Flisan:
    Ja häftigt när man fattar hur det funkar. Vi hade sex även 9e men senare på dagen och då hade ägget släppt så 10e eller så stämmer inte alla med VUL. Så nu tror jag att jag vet ganska säkert att h*n blev till 8e.

Detta va FÖRSTA månaden vi provade sex före ÄL annars har vi pga avstånd inte kunnat ses mer än 2 ggr i månaden och då timat ÄL har vi trott men det har ju inte stämt och inte blivit någon bebis. Men nu så

• nya mamman
    norskan skrev 2012-05-26 19:24:35 följande:
    Tog ett nytt test nu med rfsu's sticka för någon timme sedan och det syns inte lika mycket på den som testlagrets.. Fanns inte digitala på ica här så vi får åka och köpa det imorn. 

Rfsu är inte så känsliga! Jag tog det på morgonen och det var svagt!! Sen tog jag CB vanliga på kvällen och det var starkt!! Så det är nog absolut pos!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester