• Hoppas 2012

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Grattis till + !

• Snigo

Det blev så lyckat! Hon började stor gråta av lycka! Första barnbarnet Jag har aldrig haft något MF så förhoppningsvis får jag de inte denna gång heller *peppar peppar* =) Stegringen ser ju bra ut än så länge, jag dricker inte, röker inte och slutade snusa direkt jag fick mitt + jaa.. jag tänker inte ens tänka på det!

• Trixxy

OM det skulle vara så att jag nu kanske är gravid,varför är strecket iså fall så fruktansvärt svagt då?Skall det inte vara starkare på bim-5?

• 3 barns mamma84
    Trixxy skrev 2012-05-26 18:21:24 följande:
    OM det skulle vara så att jag nu kanske är gravid,varför är strecket iså fall så fruktansvärt svagt då?Skall det inte vara starkare på bim-5?
    För att du inte har kommit till BIM dagen än alla får inte super starka + på BIM- dagen
    Det är väldigt olika.

Jag hade svagt + väldigt vargt på BIM-6 hade fortfarande svagt + på BIM+3 men den ungen växte på till en människa iaf och ligger i sängen och sover.   
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Trixxy
    3 barns mamma84 skrev 2012-05-26 18:26:16 följande:
    För att du inte har kommit till BIM dagen än alla får inte super starka + på BIM- dagen

Det är väldigt olika.

Jag hade svagt + väldigt vargt på BIM-6 hade fortfarande svagt + på BIM+3 men den ungen växte på till en människa iaf och ligger i sängen och sover.   

Ok och hcg halten är också olika i olika graviditeter?Är så rädd att det är nåt fel för det var det svagaste jag sett imorse
  • Flisan79

Mini L: ja det är precis så det går till. Spermierna simmar upp och inväntar äl. Det är alltså optimalt att ha sex dagarna före, på och dagen efter äl. Många har sitt äl-sekret dagarna innan äl och jag tror det är naturens sätt att ge simmarna lite tid att simma rätt innan.

• zoja5

Kunde inte vänta till måndag (tid hos bm) och köpte digital igår:) Rosenrot till alla!!!

• 3 barns mamma84
    Trixxy skrev 2012-05-26 18:32:45 följande:

Ok och hcg halten är också olika i olika graviditeter?Är så rädd att det är nåt fel för det var det svagaste jag sett imorse

Gravid 5 ggr och alla gravtester vissat väldigt olika styrka .
    Så jag litar mig på symtomer och + jag får sen får magen växa på
    Du ska inte stirra dig blint på gravtester och alla andra tester här i tråden man blir bara så jävla knäpp
    Ja hcg är väldigt olika för oss alla.
    Och symtomerna också.    
  • 3 barns mamma84
    zoja5 skrev 2012-05-26 18:35:57 följande:
    Kunde inte vänta till måndag (tid hos bm) och köpte digital igår:) Rosenrot till alla!!!

Woho !!!
  • Trixxy
    zoja5 skrev 2012-05-26 18:35:57 följande:

Grattis!!!!åååå vad jag vill ha samma!!lyckliga du
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester