• Haggstrom

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Madelonen1 skrev 2012-05-26 20:03:39 följande:
    Är det någon mer som har fått svaga plus sent, men som allting har gått bra för?
    herregud jag, hade svagare än du som bara blev starkare och starkare... är i v16 strax
  • Fridhaa
    Meeee skrev 2012-05-26 21:32:18 följande:
    Fridhaa- kommer ihåg när du plussa. Jag hade precis börjat hänga i tråden då Gud va tiden gått fort. Hoppas du i magen mår bra

: ) Tiden går verkligen fort veckorna springer iväg fast det kändes trögt till v 12. Tack så mycket jag mår jätte bra ingen illamående eller något sådant. Hänger lite i tråden här och håller verkligen tummarna för er.
  • Meeee

Fridhaa- jag plussade förra fredagen så jag e i v.4+3 idag
    Härligt att du mått bra.

• madeleinesophie

Vi hade sex endast på äldagen! 1 gång alltså! Och det tog sig :) vecka 21 nu med en en pojke i magen..

Med dottern sexade vi åxo bara 1 gång den månaden ( vet inte vilken dag) funkade åxo :)

• Fridhaa
    Meeee skrev 2012-05-26 22:54:54 följande:
    Fridhaa- jag plussade förra fredagen så jag e i v.4+3 idag Härligt att du mått bra.

Oh Grattis vilken lycka !!! Fasiken va skoj det är många plus i maj : D
  • alexander2011
    Madelonen1 skrev 2012-05-26 20:03:39 följande:
    Är det någon mer som har fått svaga plus sent, men som allting har gått bra för?

ja jag plusade inte förens bim+12 o har nu en grabb på 9 mån
  • alexander2011

jag kan verkligen inte sova :( är hemma 4 natten ensam med lillskrutten då sambon jobbar.
    tog ett test ikväll igen äl+8. ser nån något?? ni får gärna trixa. detta är första månaden som jag använder dessa stickorna o faktiskt så anar jag nått svagt svagt

• Trixxy

Jag är INTE gravid......tar en paus härifrån nu

• Trixxy

Digitalt sa negativt och testlagret visade efter 8-9 minuter samma skuggliknande sak som igår...tänker reklamera det företaget....

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester