• mammelie1891

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Inte på den övre oredigerade, nej.

http://chiligodis.blogspot.com [] BF barn 4: 30/1-13 []
  • Binegar
    mammelie1891 skrev 2012-05-26 16:25:14 följande:
    Inte på den övre oredigerade, nej.
    den övre? jag la bara dit en oredigerad bild.
  • mammelie1891

Det övre menar jag, översta testet alltså. :-P

http://chiligodis.blogspot.com [] BF barn 4: 30/1-13 []
  • Snigo

Gud va jag är nervös! Min svärmor kommer snart förbi, och vi har köpt hon en bukett jätte fina morsdags blommor och ett kort som de står "Grattis på morsdag.. Farmor!! Vi ses i Januari =) " Jag går in i vecka 5 i dag så de är tidigt att berätta men, de är hennes första barnbarn och min sambo vill verkligen berätta.. tycker ni de är jätte dumt?? 

• Binegar
    mammelie1891 skrev 2012-05-26 16:31:21 följande:
    Det övre menar jag, översta testet alltså. :-P
    jahaa, nej jag ser inte något på det övre testet på någon av bilderna.
    Kan ju ha haft äl senare också kanske? Jag har inte använt ÄL-stickor.
  • Krokiz

Snigo: förra gången jag var gravid berättade jag det för mina föräldrar dagen efter jag plusat. Tyckte det var bra att ha någon som visste om det skulle bli galet vilket det blev så man hade någon att prata med om MF.

• norskan
    Snigo skrev 2012-05-26 15:45:38 följande:
    köp ett cb digital! =) Lycka till! 
    Tack! Min man är nere och köper några nu :) *hoppas hoppas*
  • AlexandraViberg
    Krokiz skrev 2012-05-26 17:10:32 följande:
    Snigo: förra gången jag var gravid berättade jag det för mina föräldrar dagen efter jag plusat. Tyckte det var bra att ha någon som visste om det skulle bli galet vilket det blev så man hade någon att prata med om MF.
    Precis så resonerade vi med, plus att vi skulle gifta oss och jag ville att några skulle hjälpa mig smuggla alkoholfri cider bland annat. Den kvällen fick jag första blödningen på X.et. Var SKÖNT som fan att kunna gå till mamma och prata då. (Ville inte berätta för maken just då, var ju ändå vår bröllopsdag)
    Många som inte berättar för MF risken men jag tror det kan vara skönt att nån mer vet, för man kanske inte mår super toppen precis när något sådant hänt.

Maken jobbade även när jag var in på akuten för att få blödningarna kollat, gissa vem som var med? MAMMA <3
    Sophie 070212, X Jan-12, höger äl rök!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester