• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Trixxy skrev 2012-05-27 07:53:38 följande:
    Digitalt sa negativt och testlagret visade efter 8-9 minuter samma skuggliknande sak som igår...tänker reklamera det företaget....

nej :( åhh försök o släpp tankarna lite. jag vet att det är lättare sagt än gjort. vi ska försöka ta en paus oxå om jag inte är gravid denna gången
  • Trixxy
    alexander2011 skrev 2012-05-27 07:57:42 följande:
    nej :( åhh försök o släpp tankarna lite. jag vet att det är lättare sagt än gjort. vi ska försöka ta en paus oxå om jag inte är gravid denna gången

Samma skitskugga..hade jag varit gravid så hade digitalt känt av idag...är väl fel på stickorna eller tidigt mf då
  • alexander2011
    Trixxy skrev 2012-05-27 08:09:31 följande:

Samma skitskugga..hade jag varit gravid så hade digitalt känt av idag...är väl fel på stickorna eller tidigt mf då

avvakta med ett digitalt om du bara får skuggor. jag ahr fått många skuggor på TL tyvärr. har du nån bild? asså på tl:s testet?
  • Trixxy
    alexander2011 skrev 2012-05-27 08:12:13 följande:
    avvakta med ett digitalt om du bara får skuggor. jag ahr fått många skuggor på TL tyvärr. har du nån bild? asså på tl:s testet?

Kan inte skicka från mobil...
  • alexander2011
    Trixxy skrev 2012-05-27 08:13:33 följande:

Kan inte skicka från mobil...
    kan du inte maila bilden till mig då. inboxar min mailadress
  • norskan
    Trixxy skrev 2012-05-27 07:53:38 följande:
    Digitalt sa negativt och testlagret visade efter 8-9 minuter samma skuggliknande sak som igår...tänker reklamera det företaget....
    En väninna till mig sa åt mig att det digitala visade negativt på henne när hon hade "något skuggliknande" på testlagrets stickor. Hon fick sin dotter i februari.. Kan vara värt att vänta några dagar och testa igen! 
  • alexander2011
    norskan skrev 2012-05-27 08:19:40 följande:
    En väninna till mig sa åt mig att det digitala visade negativt på henne när hon hade "något skuggliknande" på testlagrets stickor. Hon fick sin dotter i februari.. Kan vara värt att vänta några dagar och testa igen! 

sist jag var gravid så fick jag oxå inte gravid på den digitala på bim+4 men positivt på bim+12
  • Trixxy
    alexander2011 skrev 2012-05-27 08:17:24 följande:
    kan du inte maila bilden till mig då. inboxar min mailadress

Har skickat nu
  • alexander2011
    Trixxy skrev 2012-05-27 08:44:19 följande:

Har skickat nu

ska kika :)
  • alexander2011

Trixxy: fixade dina bilder lite. visst ser jag en skugga. tycker absolut att du ska vänta med den digitala. när har du bim?hade bim?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester