• Trixxy

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jag känner mig rädd...igår när jag såg skuggan så steg mitt hopp...har längtat i 1,5 år men det var först i dec som min man började vilja.Jag trodde att jag såg i syne igår...men samma skugga imorse,aningens starkare dök upp...

Jag är så rädd,rädd att testen visar fel,att det är fabrikationsfel...har svag mensvärk nu...ge mig hopp...gråter av längtan

• Inelg
    Mini Léonie skrev 2012-05-27 11:51:53 följande:
    Är helt till mig här hemma nu. Mailade tittut kliniken i veckan och frågade om det bara görs 3D/4D efter vecka 25 typ. Är sugen på det i vecka 15 typ efter att ha sett på youtube från utlandet hur bra man ser.
    Hon svarade att SJÄLVKLART får vi det och att det är från vecka 25 på hemsidan för då har bebis ofta LITE mer hull men man ser väldigt bra från vecka 13 enl de klipp vi kikat på. Är helt exalterad
    Myyyys Mini.. jag vill också!! :) Kramis
  • Mini Léonie

Trixxy:
    Håller tummarna och tårna så mkt för dig att jag inte ens kan gå och kissa Jobbigt när blåsan är liten
    Hur va det nu?
    Hade du fler stickor?

• Inelg
    Trixxy skrev 2012-05-27 11:56:58 följande:
    Jag känner mig rädd...igår när jag såg skuggan så steg mitt hopp...har längtat i 1,5 år men det var först i dec som min man började vilja.Jag trodde att jag såg i syne igår...men samma skugga imorse,aningens starkare dök upp...
    Jag är så rädd,rädd att testen visar fel,att det är fabrikationsfel...har svag mensvärk nu...ge mig hopp...gråter av längtan
    Trixxy.. Vilken färg är det på testen? grå rosa?? Kan man se plus mot ljuset?
    Jag tror sällan att det är spökstreck.. det är faktiskt inte så ofta det händer. Jag tror att plus är ett plus tills jag fått motsatsen bevisad i min egna kammare!! Vi måste sluta skrämma upp varandra
  • Hoppas 2013

Jag skulle ha min mens den 23:e, men den kom den 25e och då kom det ganska mycket blod och jag hade fruktansvärt ont i magen. Men nu har mensen nästan försvunnit helt och jag brukar annars ha den i 6-7 dagar. Varför? Någon som vet?

Du är det vackraste jag vet..
  • Snigo

BIM i morgon.. har som ont i hela kroppen. (psykiskt) känns ut som att tanten kommer när som hellst! Kan inte sluta tänka på att jag kommer få ett MF! Jag vet att man inte ska tänka så här.. men de är som för bra för att vara sant. Jag känner mig precis som vanligt, känner mig inte alls gravid. =(

äl + 13 / Bim- 1

• Flisan79

Snigo: jag har heller inte känt mig gravid i början och också känt som att mensen ska komma hela tiden vid alla graviditeter så det är ju helt normalt. Testen ser ju hur bea ut som helst

• Elena87

Hej alla!

Har inte skrivit här förut men följt er ...

Idag såg mitt gravtest ut så här (morgonurin)  Äl +11

Vågar man bli glad? När kan man testa med digital?

• Inelg

Elena och snigo. Era gravtest är hur snygga och tydliga som helst!!! Grattis till er båda

• Inelg

Hoppas!!!!!!!
    Vadå sp du har bara haft 2 -3 dagars mens? Hmmm skumt!!! Hur såg blödningen ut då??
    På vilket sätt hade du ont i magen?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester