• angie91

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Elena du kan ta digitalt direkt

• Hoppas 2013
    Inelg skrev 2012-05-27 14:10:25 följande:
    Hoppas!!!!!!!

Vadå sp du har bara haft 2 -3 dagars mens? Hmmm skumt!!! Hur såg blödningen ut då??

På vilket sätt hade du ont i magen?

Ja precis. Det såg ut precis som vanlig mens. Och smärtan var som otroligt hemsk mensvärk.
  • Hoppas 2013

Testade bara negativt innan jag fick mensen. Testade senast på BIM-dagen alltså den 23:e och fick då negativt. Och sen kom mensen den 25:e så har inte testat sen efter det.

• Trixxy
    Inelg skrev 2012-05-27 12:18:59 följande:
    Trixxy.. Vilken färg är det på testen? grå rosa?? Kan man se plus mot ljuset?

Jag tror sällan att det är spökstreck.. det är faktiskt inte så ofta det händer. Jag tror att plus är ett plus tills jag fått motsatsen bevisad i min egna kammare!! Vi måste sluta skrämma upp varandra

Det är rosa.

Hålla upp mot fönstret har jag inte provat,hur tänkte du nu?
  • N1987

Trixxy: man brukar säga att spökstreck inte syns vid genomlysning! Jag tror helt klart på plus för din del :)

• Snigo
    N1987 skrev 2012-05-27 16:54:57 följande:
    Trixxy: man brukar säga att spökstreck inte syns vid genomlysning! Jag tror helt klart på plus för din del :)
    jag tror oxå att trixxy är gravid! Jo, trixxy jag plusar alltid starkare på kvällen.. har du testat på kvällen? De där med genomlysning stämmer inte, jag har en bild på säkert 10 test, alla syns i genomlysning =( 
  • Snigo

Här kommer mina spök..

från April med testlagrets

från mars babytime känsliga

För mig har "plussen" bara kunnat ses i genomlysning INTE om man lagt dom ner på ett papper ex, tror de va just därför jag visste denna månad att nu är de på riktigt, dom var svaga men man såg =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester