• Binegar

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

BIM i morgon och än så länge verkar inte mensen knacka på dörren i alla fall .. :) har dock inte testat mer sedan BIM-4 när jag fick ett svagt streck. som många här inne säger är ett rosa brett streck..

hade kanske ÄL senare än jag trodde.
    Men i morgon borde väl ett (digitalt) test vara pålitligt, eller?=

• Mysan0411

Blir så skraj när alla pratar om spökstreck. Kan man lita på Clear Blues digitala med veckoindikator?? Det stod gravid 1-2 på den idag.

• Binegar
    Mysan0411 skrev 2012-05-27 20:43:16 följande:
    Blir så skraj när alla pratar om spökstreck. Kan man lita på Clear Blues digitala med veckoindikator?? Det stod gravid 1-2 på den idag.
    haha lägg upp en bild så kan jag trixa den åt dig ;)
    GRATTIS!
  • Jess86

Tog ett test igår bara för att jag var sugen, fast jag är i vecka 11 Glad Teststrecket blev klart på 20 sekunder typ!

• Binegar
    Jess86 skrev 2012-05-27 21:10:40 följande:
    Tog ett test igår bara för att jag var sugen, fast jag är i vecka 11 Glad Teststrecket blev klart på 20 sekunder typ!

men läste jag inte någonstans att du fått ett svagt pos, men ett neg digitalt? Förvånad eller var det förra månaden?Grattis iaf :) Snyggaste testet jag sett tror jag..bortsett från mina egna ;D
  • Binegar

Jag satt o funderade lite på dass..hur vet man att det är spottings eller "bruna" flytningar man har? Obestämd
    har ju hängt med sedan MA, alltid mellan ÄL & BIM.

• Inelg

Binegar;
    Testa med ett vanligt först så du inte "slösar" ett digitalt dyrt. Är det testat bra färg så kör du digitalt . spännande !

• Inelg

Benegar. Man brukar kanske inte normalt ha bruna flytningar så det borde väl vara så man vet ;)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester