Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Understa testet är från vecka 5+0 och det översta kvällen innan . Nu får de vara färdigtestat men har fortf inte riktigt fattat detta :)
Understa testet är från vecka 5+0 och det översta kvällen innan . Nu får de vara färdigtestat men har fortf inte riktigt fattat detta :)
Jag hade BIM den 23 maj, den 24 maj kom den otroligt lite mens, fast mer brunaktigt och sen den 25 maj fick jag riklig mens. Jag brukar blöda i nästan en vecka, men har redan börjat sluta blöda? Blöder bara otroligt lite just nu.. Har aldrig hänt så här förut. Jag gjorde ett graviditetstest på BIM+1 som visade ett MYCKET svagt streck som bara syntes om man höll testet emot en lampa. Så vad tror ni? Kan jag vara gravid? För man kan ju blöda i början..
Ceszan. Vad är det jag hör?? Hur mkt blöder du? Hur ser det ut? Nej nej nej det får i te vara MF! Man kan ju blöda lite fast man är gravid ! Så det behöver inte vara kört vännen!!
Magkänslan säger att det är kört. Och mensvärken. Nu börjar det likna mens, mörkrött och med ännu mörkare "trådar" usch.
Puffmajs:
Åhhhh så fin Den gömmer man inte under kläder va? JÄTTEfin verkligen.