• Thegirl1

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Understa testet är från vecka 5+0 och det översta kvällen innan . Nu får de vara färdigtestat men har fortf inte riktigt fattat detta :)

• Jess86
    Ceszan skrev 2012-05-27 21:44:10 följande:
    Jag är bara i 5e v. Började som en liten brun flytning som gått över till rött. Inte så mycket blod bara lite. Har inte gjort ivf. Bara haft pergo å fått ovitrelle

Dom flesta missfallen sker nog kring vecka 5-6, det är ju svårt att veta om det är kört eller inte. Vad säger magkänslan? När jag fick MF med min första graviditet så kände jag att det var kört Rynkar på näsan Ska hålla tummarna för dig!
  • Puffmajs
    Jess86 skrev 2012-05-27 21:37:17 följande:
    Fiiiin ju!!! Skrattande Här är min bula idag, vecka 11 andra barnet!

tack :D
    din säger nog poff snart med hihi
  • Binegar
    Inelg skrev 2012-05-27 21:22:17 följande:
    Benegar. Man brukar kanske inte normalt ha bruna flytningar så det borde väl vara så man vet ;)
    haha nej det var ju det jag tänkte. För är det flytningar som är bruna så är det nog något som är galet!
  • Hoppas 2013

Jag hade BIM den 23 maj, den 24 maj kom den otroligt lite mens, fast mer brunaktigt och sen den 25 maj fick jag riklig mens. Jag brukar blöda i nästan en vecka, men har redan börjat sluta blöda? Blöder bara otroligt lite just nu.. Har aldrig hänt så här förut. Jag gjorde ett graviditetstest på BIM+1 som visade ett MYCKET svagt streck som bara syntes om man höll testet emot en lampa. Så vad tror ni? Kan jag vara gravid? För man kan ju blöda i början..

• Binegar
    Inelg skrev 2012-05-27 21:21:21 följande:
    Binegar;
    Testa med ett vanligt först så du inte "slösar" ett digitalt dyrt. Är det testat bra färg så kör du digitalt . spännande !
    jaa, det är spännande :) nej jag tänker inte springa & köpa ett digitalt det första jag gör. känns att ta i lite :)
  • Inelg

Ceszan. Vad är det jag hör?? Hur mkt blöder du? Hur ser det ut? Nej nej nej det får i te vara MF! Man kan ju blöda lite fast man är gravid ! Så det behöver inte vara kört vännen!!

• Ceszan

Magkänslan säger att det är kört. Och mensvärken. Nu börjar det likna mens, mörkrött och med ännu mörkare "trådar" usch.

♥ pojke dec 04 ♥ - MF juni 09, MF feb 11 - ♥ BF 28/1-13 ♥
  • Jess86
    Ceszan skrev 2012-05-27 22:24:50 följande:
    Magkänslan säger att det är kört. Och mensvärken. Nu börjar det likna mens, mörkrött och med ännu mörkare "trådar" usch.

Kram! {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester