• Inelg

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ceszan;
    Vet EXAKT vad du går igenom.
    Däremot är det som jag sa inte kört ännu för att du blöder. Man kan blöda fast man är gravid men tyvärr så måste man göra en realitetscheck och inse att det inte är ett gott tecken ändå.

Jag gick igenom samma förra fredagen. V6. Började med brun flytning nästa morgon mensvärk och blod som mens hela dagen. Jag bokade tid 2 dagar efter för VUL där det konstaterades MF tyvärr. Hela min värld rasade. Vi hade försökt väldigt länge innan jag blev gravid så jag var fullkomligt knäckt. Har nu varit sjukskriven i en vecka för att jag varit så slut och ledsen. Nu mår jag bättre och ser ljuset på andra sidan redan. ;)

Tänker på dig massor. Du är välkommen med dina funderingar i en tråd "rädd för missfall" forumet. "mysan" har startat tråden. Vi bubblar lite kring MF där.

• Odella
    Inelg skrev 2012-05-27 22:34:28 följande:
    Ceszan;
    Vet EXAKT vad du går igenom.
    Däremot är det som jag sa inte kört ännu för att du blöder. Man kan blöda fast man är gravid men tyvärr så måste man göra en realitetscheck och inse att det inte är ett gott tecken ändå.

Jag gick igenom samma förra fredagen. V6. Började med brun flytning nästa morgon mensvärk och blod som mens hela dagen. Jag bokade tid 2 dagar efter för VUL där det konstaterades MF tyvärr. Hela min värld rasade. Vi hade försökt väldigt länge innan jag blev gravid så jag var fullkomligt knäckt. Har nu varit sjukskriven i en vecka för att jag varit så slut och ledsen. Nu mår jag bättre och ser ljuset på andra sidan redan. ;)

Tänker på dig massor. Du är välkommen med dina funderingar i en tråd "rädd för missfall" forumet. "mysan" har startat tråden. Vi bubblar lite kring MF där.
    Beklagar :( Snart är det er tur igen! Jag håller tummarna.

BIM+2 idag, och nu jinxar jag säkert det här bara för att jag skriver :/ Känner mig inte särskilt gravid dock, inga ömmande bröst, inga extrema kräkkänslor (har dock varit illamående till och från) och har haft mensvärk. Så jag ropar inte hej än, tanten kan ju vara tramsig och vara sen för andra orsaker. Ska göra ett test imorgon eller på tisdag. Lite skraj är jag att det ska vara negativt :/
  • Trixxy

Testet nu på morgonen visade helt blankt!!!

Jag hade ett sting av hopp men som försvann på 10 minuter. Jag vill bara sätta mig i ett hörn och gråta....

Jag känner mig lurad av testerna...

Bara att invänta mens nu då.

Tack för visat stöd iaf.

• Puffmajs
    Mini Léonie skrev 2012-05-27 22:28:31 följande:
    Puffmajs:
    Åhhhh så fin Den gömmer man inte under kläder va? JÄTTEfin verkligen.
    Naw tack! :) Hihi nej det är omöjligt nu! :) Men det gör inget :)
  • Trixxy

Det är nåt allvarligt jävla fel på mig!

Det har tagit 2-4 månader för mig att bli gravid med våra andra barn.

Jag är snittad 3 gånger och det enda jag kan komma fram till är att jag inte kan bli gravid...pga ärrbildning!det skall inte ta så här lång rid för mig...nåt är fel!!testen jävlas och jag mår skit just nu.gubben min försöker vara positiv och säger att det kommer fler chanser,men jag känner mig negativ.

Vi har sexat på precis samma sätt som när våra andra barn blev till,men det funkar inte!!

Jag känner mig äcklig och infertil och okvinnlig att jag inte ens kan bli gravid igen.Märker på min gubbe även om han inte säger något,att han tycker det tar ovanligt lång tid denna gång

Jag kommer lägga mig ner och gråta gråta och gråta...

Jag är så ledsen att jag inte funkar..

Det är samma pappa till alla barnen så det beror inte på det.

Nåt är fel!!

• Binegar
    Trixxy skrev 2012-05-28 06:26:17 följande:
    Det är nåt allvarligt jävla fel på mig!
    Det har tagit 2-4 månader för mig att bli gravid med våra andra barn.
    Jag är snittad 3 gånger och det enda jag kan komma fram till är att jag inte kan bli gravid...pga ärrbildning!det skall inte ta så här lång rid för mig...nåt är fel!!testen jävlas och jag mår skit just nu.gubben min försöker vara positiv och säger att det kommer fler chanser,men jag känner mig negativ.
    Vi har sexat på precis samma sätt som när våra andra barn blev till,men det funkar inte!!
    Jag känner mig äcklig och infertil och okvinnlig att jag inte ens kan bli gravid igen.Märker på min gubbe även om han inte säger något,att han tycker det tar ovanligt lång tid denna gång
    Jag kommer lägga mig ner och gråta gråta och gråta...
    Jag är så ledsen att jag inte funkar..
    Det är samma pappa till alla barnen så det beror inte på det.
    Nåt är fel!!
    Hur länge har ni försökt den här gången?
    Jag hade samma humör som du för någon dag sedan. JAg var vansinnig, arg & ledsen för att jag inte blir gravid.
    Gråt & var arg om du behöver. Man får vara det ! KRAM {#emotions_dlg.flower}
  • Binegar

BIM idag & varken mens eller mensvärk än så länge..

• Ceszan

Allt hopp ute. Kom inget i bindan i natt men det bara rann ur mig på toa i morse.Gråter
    Ska jag ringa och avboka tiden hos gyn den 12/6 eller ska jag åka dit?
    Skulle ju dit för å se om det var en eller två där inne men det verkar ju inte behövas längre... 

♥ pojke dec 04 ♥ - MF juni 09, MF feb 11, MF maj 12 -
  • Binegar
    Ceszan skrev 2012-05-28 07:27:43 följande:
    Allt hopp ute. Kom inget i bindan i natt men det bara rann ur mig på toa i morse.Gråter
    Ska jag ringa och avboka tiden hos gyn den 12/6 eller ska jag åka dit?
    Skulle ju dit för å se om det var en eller två där inne men det verkar ju inte behövas längre... 
    det kan väl vara bra att åka dit ändå ? Så man kanske får se så att allt är som det ska, trots att det blev som det blev.. Kram på dig vännen! Jag har varit där du är nu {#emotions_dlg.flower}
  • Ceszan
    Inelg skrev 2012-05-27 22:34:28 följande:
    Kan du länka tråden? Jag hittar den inte :/
    ♥ pojke dec 04 ♥ - MF juni 09, MF feb 11, MF maj 12 -
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester