• Mini Léonie

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

MrsC74:
    Jag tror minsann att hon är född runt när jag plussade
    Haha kan tänka mig att det är en omställningen men åhh vad vi längtar!

• EQ85
    MrsC74 skrev 2012-05-29 14:47:33 följande:
    Mini : 5 veckor och 3 dagar är hon. Det blir mysigare och mysigare. Men det är oxå en omställning vill jag lova. Sova en hel natt är ett minne blott. ;)
    har man tur kommer man sova hela nätter igen. min tös e 6 månader och sover från 22.00-06.30
  • MrsC74

Eq85: Åhhh. Längtar. Minna vaknar var tredje timme. Men hon är snäll och somnar om i alla fall när hon ätit. Men ibland är jag så trött...

• slemtorsk i din bralla
    ak15 skrev 2012-05-29 14:46:27 följande:
    slemtorsk i brallan :  åh tack :) min riktiga testdag är 8/6 förstår inte varför dom har så sent när man gör i ostimulerad cykel fet ?!?! jaja hoppas de nu håller sig
    vad jag förstod så sätter de alltid testdagen lite längre fram för att man ska undvika att få plus som sedan ändras till minus alltså embryon som fäster och sen tappar taget... men rent konkret så hinner hcg-halten SÄLLAN upp i några högre halter då i vilket fall....

Jag hade ju testdag på ruvardag 15 men om jag skulle fått mens hade jag fått den på ruvardag 11 enligt mina cykler och jag blev nästan utskälld när jag ringde på ruvardag 12 och berättadee att jag testat positivt, fick order att IAF testa på utsatt dag och det gjorde jag med digitalt ha ha....

Tycker du har väääääldigt långt till din testdag, gör du din behandling i Umeå? För jag vet att de har testdag 18 eller nåt sånt...

Räknar man 14 dagar efter ägglossning så borde testet tala sanning och det borde ju bli ruvardag 15 i ditt fall då...
  • EQ85
    MrsC74 skrev 2012-05-29 14:52:22 följande:
    Eq85: Åhhh. Längtar. Minna vaknar var tredje timme. Men hon är snäll och somnar om i alla fall när hon ätit. Men ibland är jag så trött...
    min lilla hade 3 månaders kolik och skrek 20-01 varje natt.  men det släppte och hon har sovit i spjälsäng sedan 2 månaders ålder och sovit hela nätter från 4 månaders ålder
    Tror Minna kommer sova hela nätter sen med  
  • MrsC74

Mini: Japp får du en liten tjej ;)
    Eq: ja jag hoppas det. Hon sover bättre och bättre så det känns inte helt omöjligt :)

• MrsC74

Mini: äh iphonen kortade av allt :)

Skrev att du plussade ju nästan när minna kom så du får kanske oxå en tjej. :)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester