• Inelg

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

7 michelingodingar skrev 2012-05-29 11:07:02 följande:
    Hej!

läser tråden med jämna mellanrum och tycker det är såroligt att få kolla på alla tester

Nu är det så att jag har en vän som gjort ett test, det är apotekets egna och både jag och hon tycker oss se ett streck och så kom jag o tänka på denna tråd, skulle ni vilja tolka lite och kanske någon som kan ändra kontrasten eller färgen??     

Hej, jag tycker mig kunna se nåt iaf, nåt supersvagt.. oklart vilken färg dock. Nån av tjejerna kkan trixxa :)
  • 7 michelingodingar
    sweasmamma skrev 2012-05-29 11:17:17 följande:
    aha, det såg så mörkrött ut =) tänkte om det hade gjort så det blev ett torkstreck ! men säg till henne att ta ett till , antingen idag el imorgon, se om det blir starkare =) håller tummarna för henne

Hon tackar förtummarna
    Inelg skrev 2012-05-29 11:18:16 följande:
    Hej, jag tycker mig kunna se nåt iaf, nåt supersvagt.. oklart vilken färg dock. Nån av tjejerna kkan trixxa :)

Ja det är inte lätt att bedöma, både hon och jag såg dock en antydan till rosa streck först sen blev vi osäkra på om det verkligen var rosa Obestämd
    sweasmamma skrev 2012-05-29 11:21:41 följande:
    7 m.. jag trixade.. nja jag undrar om det inte är pos ändå alltså ...

Oj så mycket tydligare det blev  där och där ser det ju även rosa ut Har en vän här som blev nervös nu

sjuhuliganmammans.blogspot.com
  • Es Mamma

Lite OT, men sitter och fyller i papper för ansökan om förskola. Det här med inkomstredovisningen är ju lite krångligt eftersom jag tjänar olika varje månad. Vad ligger högsta avgiften på? Alltså vad är gränsen för (gemensam) inkomst för att hamna på högsta avgiften?

• Royalgala
    Es Mamma skrev 2012-05-29 11:39:02 följande:
    Lite OT, men sitter och fyller i papper för ansökan om förskola. Det här med inkomstredovisningen är ju lite krångligt eftersom jag tjänar olika varje månad. Vad ligger högsta avgiften på? Alltså vad är gränsen för (gemensam) inkomst för att hamna på högsta avgiften?
    Är det samma i alla kommuner? Isåfall är det 42000 (hushållets totala inkomster) som är övre gränsen.
  • Isabelle14
    sweasmamma skrev 2012-05-29 11:02:41 följande:
    okej ... men det kan varit att du inte hållt dig tillräckligt länge! blödning vid sex är ju sköra slemhinnor och blödning äl+7 låter som nidblödning ! men kolla du imorgon igen så hoppas vi på starkare=)

Jo jag vet, höll mig i en kvart :P Jag är för impulsiv.
  • Es Mamma

Ok, vi uppnår inte maxbeloppet men jag angav det som stod på deklarationen (delat med 12) så det borde bli rätt.

• Royalgala
    Es Mamma skrev 2012-05-29 12:00:46 följande:
    Ok, vi uppnår inte maxbeloppet men jag angav det som stod på deklarationen (delat med 12) så det borde bli rätt.
    man kan ju alltidm korrigera i efterhand om ni märker att det inte skulle stämma.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester