• Mini Léonie

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jess86:
    Jag gjorde så häromdagen och fick JÄTTESVAGT och dagen efter sparkade liten som aldrig förr. Blev ju livrädd... Så jag tror inte man ska testa för skoj skull så nu när man gått en bit in i graviditeten...

• Isabelle14

Jag kan ju inte hålla mig när jag väl har bestämt mig, testade och det stod att jag inte var gravid. Ska skärpa mig nu och kolla i morgon istället :).. Jag har ju molande mensvärk, har blött en rosa-röd flytning dag sju efter ägglossning och har blött två ggr vid samlag.. samt att testet visar ett svagt streck så jag inte upp än :P

• Jess86

Mini Léonie skrev 2012-05-29 10:50:43 följande:
    Jess86:
    Jag gjorde så häromdagen och fick JÄTTESVAGT och dagen efter sparkade liten som aldrig förr. Blev ju livrädd... Så jag tror inte man ska testa för skoj skull så nu när man gått en bit in i graviditeten...

Sparkade? Känner du sparkar redan? Glad

Jag tog ju ett i förrgår tror jag det var för att jag inte hittade hjärtljuden med dopplern och det blev såhär, bilden är tagen 30 sekunder efter att jag doppade stickan:

• Jess86
    Mini Léonie skrev 2012-05-29 10:55:48 följande:
    Nej på ul sparkades det vilt... Ohh jäklar mitt var JÄTTESVAGT...

Haha, jag tänkte väl Skrattande 
    Konstigt det där att vissa får svaga tester trots att man är jättegravid!
  • sweasmamma
    Isabelle14 skrev 2012-05-29 10:52:11 följande:
    Jag kan ju inte hålla mig när jag väl har bestämt mig, testade och det stod att jag inte var gravid. Ska skärpa mig nu och kolla i morgon istället :).. Jag har ju molande mensvärk, har blött en rosa-röd flytning dag sju efter ägglossning och har blött två ggr vid samlag.. samt att testet visar ett svagt streck så jag inte upp än :P
    okej ... men det kan varit att du inte hållt dig tillräckligt länge! blödning vid sex är ju sköra slemhinnor och blödning äl+7 låter som nidblödning ! men kolla du imorgon igen så hoppas vi på starkare=)
  • 7 michelingodingar

Hej!

läser tråden med jämna mellanrum och tycker det är såroligt att få kolla på alla tester

Nu är det så att jag har en vän som gjort ett test, det är apotekets egna och både jag och hon tycker oss se ett streck och så kom jag o tänka på denna tråd, skulle ni vilja tolka lite och kanske någon som kan ändra kontrasten eller färgen??     

sjuhuliganmammans.blogspot.com
  • 7 michelingodingar

Kan tillägga att hon gjorde ett clearblue från samma urin som inte visade något!!

sjuhuliganmammans.blogspot.com
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester