• madeleinesophie

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Zira- så såg mitt test ut :) är nu i vecka 21 :) är set svagt men rosa bruka ju betyda att man bara ha testat tidigt i gradiviteten :D grattis :)

• Milla86
    laluna88 skrev 2012-05-29 17:48:13 följande:
    Är nog ett tidigt pluss med tanke på att spök brukar ge smala streck.... Lycka till
    Tack! Detta var taget igår. Fick minus idag hos BM men på eftermiddagen och hade kissat timmen innan, så vet ej. Det sticker så sjukt mycket i magen, likt nålstick i höger sida. Någon som känt liknande?
  • sweasmamma
    sweasmamma skrev 2012-05-29 17:53:37 följande:
    NÅGON som har koll här på hcg vid KUB och papp-a värden ?
    ingen alls??
  • Milla86

Nja bättre än så här blir det inte...
    Svårt att se. Nått är det ju där men det är knapps synligt

• sweasmamma
    Mini Léonie skrev 2012-05-29 19:18:09 följande:
    0,4 har jag läst något om papp-a? Vad hade du?
    83,2 fritt hcg och 1,07 papp-a..och jag fattar ingenting =(
  • Binegar

BIM+1 idag. Fick en liten stänkblödning innan idag på dass som hängde med en stund. Lite "mer" än spotting. Trodde det skulle bli till en mens. Men icke. Ingen mensvärk & blödningen försvann igen.

Fan. Jag som ville ha min mens nu när gårdagens test vart neg.
    Men jag räknade om lite. KAN (obs kan) hända att jag hade ÄL 17/5. Och så fall var jag lite tidigt ute med testandet kanske. ÄL borde varit allt mellan 13  - 17 Maj. Suck. Jag som tänkte "åh vad skönt att mensen kom nu, så jag slipper fundera." Men icke. Och ingen mensvärk som sagt ännu.

• Jess86

Sweas: http://www.google.se/search?hl=sv&client=safari&q=papp-a+värden&oq=papp-a+v&aq=0&aqi=g1&aql=&gs_l=mobile-gws-serp.1.0.0.7226.8505.0.10039.2.2.0.0.0.0.426.681.2-1j0j1.2.0...0.0.qIamMDuswBc&mvs=0

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester