Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Zira- så såg mitt test ut :) är nu i vecka 21 :) är set svagt men rosa bruka ju betyda att man bara ha testat tidigt i gradiviteten :D grattis :)
Zira- så såg mitt test ut :) är nu i vecka 21 :) är set svagt men rosa bruka ju betyda att man bara ha testat tidigt i gradiviteten :D grattis :)
tusse.. vet inte om det ser ut som en skugga..men nåt är det ju , brett
0,4 har jag läst något om papp-a? Vad hade du?
Nja bättre än så här blir det inte...
Svårt att se. Nått är det ju där men det är knapps synligt
BIM+1 idag. Fick en liten stänkblödning innan idag på dass som hängde med en stund. Lite "mer" än spotting. Trodde det skulle bli till en mens. Men icke. Ingen mensvärk & blödningen försvann igen.
Fan. Jag som ville ha min mens nu när gårdagens test vart neg.
Men jag räknade om lite. KAN (obs kan) hända att jag hade ÄL 17/5. Och så fall var jag lite tidigt ute med testandet kanske. ÄL borde varit allt mellan 13 - 17 Maj. Suck. Jag som tänkte "åh vad skönt att mensen kom nu, så jag slipper fundera." Men icke. Och ingen mensvärk som sagt ännu.
Sweas: http://www.google.se/search?hl=sv&client=safari&q=papp-a+värden&oq=papp-a+v&aq=0&aqi=g1&aql=&gs_l=mobile-gws-serp.1.0.0.7226.8505.0.10039.2.2.0.0.0.0.426.681.2-1j0j1.2.0...0.0.qIamMDuswBc&mvs=0