• Starbaby

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

MrsC74 skrev 2012-05-29 10:08:27 följande:
    Angelic: och gynkliniken jag går på säger att det visst kan vara så. Svagare streck och för lite på veckoindikator KAN betyda missfall men gör det såklart inte alltid. Men det är ett tecken på för lite HCG som i sin tur kan betyda missfall.
    Jag fick 1-2 veckor på vecko indikatorn när jag plussade och samma efter 4 dagar - det borde varit mer och mycket riktigt så började jag blöda dagen efter och fick missfall. Så visst kan det vara så.
    http://mystarbaby.blogg.se/
  • sweasmamma
    7 michelingodingar skrev 2012-05-29 11:07:02 följande:
    Hej!

läser tråden med jämna mellanrum och tycker det är såroligt att få kolla på alla tester

Nu är det så att jag har en vän som gjort ett test, det är apotekets egna och både jag och hon tycker oss se ett streck och så kom jag o tänka på denna tråd, skulle ni vilja tolka lite och kanske någon som kan ändra kontrasten eller färgen??     

alltså .. jag ser ju ett streck , men jag tycker det ser grått ut =(
  • sweasmamma
    Mini Léonie skrev 2012-05-29 11:01:09 följande:
    Mrs C:
    9+5 borde jag oroa mig?

Jess:
    Ja verkligen, usch nu blev jag skrämd!!
    REDAN 9+5??tiden går ju fort ju =) nej du behöver inte oroa dig 

v 16 imorgon för mig  
  • Jess86
    Mini Léonie skrev 2012-05-29 11:01:09 följande:
    Mrs C:
    9+5 borde jag oroa mig?

Jess:
    Ja verkligen, usch nu blev jag skrämd!!

Nej men bebis lever ju så det borde väl inte vara någon fara?!
  • Starbaby
    Hej!

läser tråden med jämna mellanrum och tycker det är såroligt att få kolla på alla tester

Nu är det så att jag har en vän som gjort ett test, det är apotekets egna och både jag och hon tycker oss se ett streck och så kom jag o tänka på denna tråd, skulle ni vilja tolka lite och kanske någon som kan ändra kontrasten eller färgen??     

Jag fick likadant på ett apotekstest och det var ett spökstreck.
    http://mystarbaby.blogg.se/
  • Jess86

Mini, om du har BF 1 januari så är du väl i vecka 8+6 typ? Du har ju legat två veckor efter mig förut väl?

• sweasmamma
    Hej!

plus att testet ser torkat ut ...Obestämd
  • 7 michelingodingar

sweasmamma skrev 2012-05-29 11:09:08 följande:
    alltså .. jag ser ju ett streck , men jag tycker det ser grått ut =(
    Ja jag sa det till henne att det ser lite grått ut men så svårt o avgöra
    Starbaby skrev 2012-05-29 11:11:32 följande:
    Jag fick likadant på ett apotekstest och det var ett spökstreck.
    Ok, hon ser det som neg tills hon fårett mer tydligt streck eller mens.

Tack för att ni kollar iaf  
    sjuhuliganmammans.blogspot.com
  • 7 michelingodingar
    sweasmamma skrev 2012-05-29 11:14:32 följande:
    plus att testet ser torkat ut ...Obestämd

nä torkat ärdet inte, testet gjorde hon 5-10 min innan hon fotade det
    sjuhuliganmammans.blogspot.com
  • sweasmamma
    7 michelingodingar skrev 2012-05-29 11:15:59 följande:
    nä torkat ärdet inte, testet gjorde hon 5-10 min innan hon fotade det
    aha, det såg så mörkrött ut =) tänkte om det hade gjort så det blev ett torkstreck ! men säg till henne att ta ett till , antingen idag el imorgon, se om det blir starkare =) håller tummarna för henne
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester