• slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Zira skrev 2012-05-29 17:37:27 följande:

jag skulle vara helt säker när teststrecket är klart och tydligt rosa, vet inte om det ser mer rosa ut i verkligheten men på bilderna ser det tyvärr mest ut som en skugga än så länge...
  • laluna88
    Milla86 skrev 2012-05-29 17:00:14 följande:
    Snälla hjälp mig är lite förrvirad just nu.
    Är detta ett svagt positivt plus eller ett spöksträck?

Är nog ett tidigt pluss med tanke på att spök brukar ge smala streck.... Lycka till
  • Trixxy

[quote=65121952][quote-nick]Zira skrev 2012-05-29 17:37:27 följande:[/quote-nick][/quote]

Ser väldigt positivt ut i mina ögon

• Inelg
    Milla86 skrev 2012-05-29 17:00:14 följande:
    Snälla hjälp mig är lite förrvirad just nu.
    Är detta ett svagt positivt plus eller ett spöksträck?

Jag tycker det ser pos ut :)
  • Inelg

Tjejer, glöm inte att BIM är ovesäntligt. Räkna istället från ÄL + ..
    Det är då ni får ett rättvis räkning.. Alla har BIM på olika dagar eftersom alla har olika långa mens-cyklar!
    Jag Hade ÄL på dag 16. Jag har 12 dagars lutefas så när jag plussade var jag ÄL+10, men BIM-2 

Capish?? Flört

• Elmiina

Jösses vad alla plussar nu. Grattis! :)

Själv har jag ledsnat på alla stickor, datum osv så vi ger upp planerandet utav en bebis. Det får ske när det sker istället. Vi är än så unga så det funkar att lägga det på is ett tag. Känner mig så ledsen och deppig utav beslutet men förhoppningsvis blir det ett "vips/oj" bebis istället om mensen väljer att inte dyka upp någon dag :)

Men jag kommer fortsätta att följa er här :)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester