• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

är det fiiffiis test? ser inte ut som spök asså :)

• Fiiffii

Alex; ja det är mitt test:) hoppas hoppas verkligen att det är en bebis denna gången! :) Trött på alla falska plus!

• alexander2011

Fiiffii skrev 2012-06-05 17:58:56 följande:
    Alex; ja det är mitt test:) hoppas hoppas verkligen att det är en bebis denna gången! :) Trött på alla falska plus!

säger grattis :)HjärtaSolig

• alexander2011
    Fiiffii skrev 2012-06-05 18:08:41 följande:
    Alex; jag vågar inte redigt tro nåt än:) men tack!
    jag tror allt att dina tester kommer bli starkare imorgon/övermorgon :)
  • Es Mamma

Det tror jag också Fiiffii - Det ser riktigt bra ut!

• ollasulrika

Grattis till er som fått plus!

Här får man glatt invänta mensen.... skulle haft den lördag- söndag ( tror jag iaf) ,men än finns inga tecken på att den är i antåg.  inget resultat på gravtesten heller! suger fett...eller va man nu kan säga!

Drygt bara att det inte kan sätta igång så man kan få börja räkna ner till nästa ÄL...  

Nångång ska det väl bli vår tur tycker jag...  

Om man nu mot förmodan skulle va låghormonare,hur lång tid kan det då ta innan det visar nåt....        

• HelenFr
    skumbanan skrev 2012-06-05 17:56:04 följande:
    Helene: så man får göra ivf fast båda är friska enligt utredning? :)

Ja det får man, i alla fall där vi skulle gå... Man måste dock ha försökt i minst två år... Kvinnan får inte ha ett BMI över 35, på landstingen så sa läkaren vi pratade med att man inte fick ha BMI över 30...  
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester