• EQ85

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

men inte bim-1,,.. isf tidigare. för på bim-1 brukar det vara starkare.

• laluna88
    sahara1 skrev 2012-06-05 14:15:35 följande:

Bim-1. Bara spökstreck eller vad tror ni? :(
    Båda ser negativa ut....det är för svaga test för att vara BIM -1 ( min åsikt )
  • HelenFr
    Niicesara skrev 2012-06-05 12:51:15 följande:
    Tjockismage eller början till bebismage? Vecka 20+3 idag. :)

Det är verkligen en bebismage, du ser inte ut att vara överviktig öht...
  • EQ85

brett o fint

tror du kan vara runt  äl+10 dvs bim-4
  • sahara1

fast äl-testet gav glad gubbe den 22e maj.. så det kan jag väl ändå inte vara, eller??    

• EQ85
    sahara1 skrev 2012-06-05 14:35:18 följande:
    fast äl-testet gav glad gubbe den 22e maj.. så det kan jag väl ändå inte vara, eller??    

beror på när ägget släppte. det som är det knepiga med testen. även om ältest ska ge glad gubbe så kan ägget släppa senare,och ta längre tid på sig att vandra och fästa.
    Ta ett nytt om ngn dag om mensen inte kommer imorgon. är det starkt streck då är du gravid, är det inte starkt så har det varit de klassiska problemet med CB, färgrester som bildar spökplus

hoppas på ett riktigt om ngn dag för dig! 
  • Fiiffii

Hej!! Hoppar in med en fråga... Hur ofta ger testlagrets stickor spökstreck.. Är på bim-4. Testade igår men totalt blankt och nu idag ett sagt men ändå synligt streck lika brett.. Kan dock inte avgöra färgen..

• EQ85
    Fiiffii skrev 2012-06-05 14:49:15 följande:
    Hej!! Hoppar in med en fråga... Hur ofta ger testlagrets stickor spökstreck.. Är på bim-4. Testade igår men totalt blankt och nu idag ett sagt men ändå synligt streck lika brett.. Kan dock inte avgöra färgen..
    har varit en hel del rosa spök på dem på sista tiden.
    hoppas ditt blir starkare  
  • Fiiffii

Eq; ja jag vet därför blir jag lite nojjig, men som sagt är ganska tidig med testet.. Men med tanke på helblankt igår så funderar jag ju.. Vill ju så gärna:)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester