• Odella

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hallå kidz, jag vete fan vad detta är (bilden är förstärkt i photoshop), men vad tror ni? Skugga?

Det skulle behöva vara mycket starkare om det skulle vara ett, plus, men man kanske borde köpa ett cb digital?
  • FrökenIda

Laluna88; Tack för ditt svar :) Strecken syntes även innan vi plockade isär dem, också nu efter när vi sätter ihop dem igen. Dem blir bara tydligare när vi delat på den och lättare att fotografera.  Hur ser du på det? 

• Noomi81
    Odella skrev 2012-06-06 12:43:06 följande:
    Hallå kidz, jag vete fan vad detta är (bilden är förstärkt i photoshop), men vad tror ni? Skugga?

Det skulle behöva vara mycket starkare om det skulle vara ett, plus, men man kanske borde köpa ett cb digital?
    Oj, vilken vändning. Håller tummarna för att det är ett plus!
  • angie91
    Odella skrev 2012-06-06 12:43:06 följande:

rfsu kräver ganska mycke hcg för att ge utslag... hoppas de e ett plus.. testa me nått annat test.. men skulle nog vänta lite me digitala :D
  • Mickaann

Nu behöver jag lite hjälp. har BIM idag och testade med CB fick ett svagt plus tror jag eller är det spök?
    ska testa med testlagrets tidiga tester också. För att se vad det visar.

Noel 070810 och Levi 090326
  • alexander2011
    Mickaann skrev 2012-06-06 14:45:11 följande:
    Nu behöver jag lite hjälp. har BIM idag och testade med CB fick ett svagt plus tror jag eller är det spök?
    ska testa med testlagrets tidiga tester också. För att se vad det visar.

har du bild?
  • alexander2011

Ok tjejer. på fredag eftermiddag efter jobbet så testar jag :)

• Mickaann

Jag får inte in bilden? Gör jag något fel eller någon som vet hur man ska göra?
  • Mickaann
    alexander2011 skrev 2012-06-06 14:46:31 följande:
    har du bild?
    Jag försöker ladda upp den men den går inte att få in :(
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester