Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
så den som vill får väl bara inboxa sen när det kommit :) om intresset finns....
Ollasulrika: lät inte helt fel :)
Ollasulrika: ja man vet ju aldrig hur lång tid d tar :/ men förr eller senare e bättre än aldrig :) har lagt testandet på hyllan för ett tag nu o försöker komma på andra tankar ( kanske hjälper oss lite ) men jag hör definitivt av mig ngn gång framöver om du har några kvar då :)
Frökenida: vilket märke? Har du möjlighet att testa med annat test? Har du några symtom? :)
det är ett CB, vi plockade isär det, därför de ser konstigt ut :>
Ja jag har en massa symtom och har haft det länge. Det började med trötthet, massa finnar OCH EN SVULLEN MAGE, vilket inte borde vara möjligt eftersom att jag är vältränad och äter bra. den har varit så svullen att vi tänkte testa om jag var laktosintolerant, eftersom att jag har en massa gaser och är trög i magen. Men eftersom min sista mensdag var för 50 dagar sen köpte vi ett gravtest till att börja med. Vi har försökt få barn i ett halvår så det hade varit roligt med ett plus nu. Nu känner jag också symtom som ont i halsen i bland, svullna bröst, huvudvärk.
Tack för snabbt svar skumbanan :>
Frökenida: jag hoppas det är ett plus! :) men ta ett annat märke också. Digital är ju det säkraste.. Där står det i alla fall gravid/inte gravid! Håller alla timmar för er! Haft regelbunden mens förut?
Jag brukade alltid köpa 100st test från ebay.co.uk från en butik där som heter fertilityplan shop. Då betalade jag £14 (ca 160kr) inkl post till Sverige. Tog ca 5arbetsdagar att få hem dem. Dem var bra och billiga. Man fick bestämma själv hur många ägglossnings och graviditetstest man ville. Jag brukade ta 70st ÄLtest och 30st graviditetstest.