Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

jaa, jag får väl helt enkelt vänta då... men är ju så otålig, herregud!! känns som det aldrig kommer komma ett fint plus.....
An någon anledning så ser jag "normal" ut på bilden men jag har typ 35 i BMI. :/ Det roliga är att det mesta sitter på magen. :P
Är dock 178 lång...
nej, är bara inne på 4:e försöket, så ska väl inte klaga.. hade egentligen planerat att börja försöka redan 3 månader innan det med, men hade tidigare ätit malariatabletter så var tvungen att vänta 3 månader innan man fick försöka. så mentalt började vi försöka för länge sen..
sen tänkte jag ju innerst inne att eftersom jag är så ung(21) så skulle det säkert gå väldigt fort.. men men, vi får se vad som händer...
det jobbiga är ju att folk runt om kring blir gravida hela tiden känns det som.. har två ganska nära vänner som inom en månad har blivit ofrivilligt gravida med p-piller och gjort abort..
men jag håller hoppet uppe:)
Och tack förresten för de fina kommentarerna. ^^
Har fått höra hela mitt liv att jag är alldeles för stor. Främst då av familj och släkt. :(
Har dessutom en konstig kroppsform... Mina ben är jättesmala och armarna är väl typ normala. Det mesta sitter nere på magen. Knäppt, men det är den jag är. :D
jaa eller hur.... elva månader, det är ganska lång tid(fast ändå rätt normalt) när man bara går runt o tänker på att man vill bli gravid kan jag tänka mig.. men såå värt det när det tillslut blir sin tur
en månad i taget!
hade du ¨några symptom innan bim när du blev gravid?