• HelenFr

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Odella skrev 2012-06-05 15:19:24 följande:
    Wow, stort grattis till er! Är inte så insatt, men har ni sökt hjälp för infertilitet eller tog det sig helt enkelt nu?

Tack!!! Det tog sig nu efter två års försök av sig själv, men vi har varit på IVF-samtal och varit inbokade där, men slapp ju det nu trevligt nog :)
  • Marthemor
    HelenFr skrev 2012-06-05 15:39:38 följande:
    Tack!!! Det tog sig nu efter två års försök av sig själv, men vi har varit på IVF-samtal och varit inbokade där, men slapp ju det nu trevligt nog :)

Ååååh, vad glad jag blev nu:) grattis från hjärtat, från en medsyster som fortfarande efter 6 år väntar på plusset!

Blir så glad när det lyckas för andra som forsökt länge!!
  • alexander2011
    V79 skrev 2012-06-05 07:49:40 följande:
    Alexander, skicka ett meddelande med din adress så kan jag posta 3 st gravstickor från bäst på test till dig. Fick några över:)
    åhhh underbara du Hjärta tack så jätte mycket :) ska inboxa dig direkt :)
  • alexander2011
    HelenFr skrev 2012-06-05 10:28:28 följande:

BIM-1 Det känns rätt men jag vågar inte lita på mina ögon trots att det är mycket tydligare i verkligheten. Vad säger ni?

understa har jag ökat kontrast bara 

ÅHHH GRATTIS :) hade du inte lagt upp ditt cb så ahd ejag bett dig ta ett hahahaha.
    finally :) det var inte så längesedan som ni började försöka eller??? 
  • alexander2011
    HelenFr skrev 2012-06-05 11:19:31 följande:
    Tack!!! Efterlängtat efter två års kämpande och idag var vi på vårt andra IVF samtal, men det  slipper vi nu :)
    förlåt!! såg ditt meddelande nu :S
  • alexander2011

sahara1: trixade och det ser fint ut!!!
  • alexander2011

niicesara: du börjar få en bebismage :) eftersom jag tror att din mage kommer bli ganska "jämnrund" så gissar jag på tös :) min mage redan i vecka 2 med 1:a barnet var mer spetsig eller hur man ska förklara. OCH vart sitter övervikten på dig. ge dig. det där är ingen tjockismage :)

• HelenFr
    Marthemor skrev 2012-06-05 15:58:28 följande:

Ååååh, vad glad jag blev nu:) grattis från hjärtat, från en medsyster som fortfarande efter 6 år väntar på plusset!

Blir så glad när det lyckas för andra som forsökt länge!!

Tack! Jag hoppas att det snart blir din tur om ni har väntat så länge...
    alexander2011 skrev 2012-06-05 16:18:42 följande:
    ÅHHH GRATTIS :) hade du inte lagt upp ditt cb så ahd ejag bett dig ta ett hahahaha.
    finally :) det var inte så längesedan som ni började försöka eller??? 

Tack!!!!

Och tack till er andra som har grattat mig som jag har missat...    

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester