• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

mensen ahr inte kommit än o jag ahr inte testat på 5 dagar. ska avvakta lite till. hade äl för 18-20 dagar sedan nu om jag kände rätt. använde inga stickor denna gången.

har mer o mer värk sen flera dagar så den morde ha kommit nu eller senast imorgon. drar o stramar på höger sida av magen o kissar hela tiden iaf idag så om det inte är grav så är det uvi :(
    inga ömma bröst men yr. kan bero på dålig sömn oxå. aja det återstår o se :)  

• Pellefanten

Kan mensjäveln komma snart eller? Testade minus igår å har bim idag. Så 1 dag över snart. Känns som den ska komma när som så är väl bara att vänta å se...

• sweasmamma
    alexander2011 skrev 2012-06-04 23:45:29 följande:
    mensen ahr inte kommit än o jag ahr inte testat på 5 dagar. ska avvakta lite till. hade äl för 18-20 dagar sedan nu om jag kände rätt. använde inga stickor denna gången.

har mer o mer värk sen flera dagar så den morde ha kommit nu eller senast imorgon. drar o stramar på höger sida av magen o kissar hela tiden iaf idag så om det inte är grav så är det uvi :(
    inga ömma bröst men yr. kan bero på dålig sömn oxå. aja det återstår o se :)  
    ska du inte testa 
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-06-05 06:11:34 följande:
    ska du inte testa 
    nää inte än
  • V79

Alexander, skicka ett meddelande med din adress så kan jag posta 3 st gravstickor från bäst på test till dig. Fick några över:)

• HelenFr

BIM-1 Det känns rätt men jag vågar inte lita på mina ögon trots att det är mycket tydligare i verkligheten. Vad säger ni?

understa har jag ökat kontrast bara 

• Jennie83
    HelenFr skrev 2012-06-05 11:04:19 följande:

Kunde inte hålla mig :)
    ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GRATTIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSSS
  • sweasmamma

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • EQ85

nämen fy vad skoj! grattis!!!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester