• un poco

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

och tack ni andra med

• un poco

Ja dum som jag är plockade jag isär testet.

man ser absolut inget.

Jag bara undrar varför test först är positiva och sen negativa inom tiden?

Tycker det är dumt att luras så där. Och dumma mig som skulle testa nu, hir ska jag klara av att sova

• Odella
    Augusti1985 skrev 2012-06-07 18:24:17 följande:
    Någon som vill hjälpa mig lite? :)

Inte morgon urin.
    Testade att trixa:

Jag ser nåt men vet inte om det är en skugga? Känns som att strecket sitter lite för nära mitten också, men det kanske det ska göra?
  • Odella

Augusti1985, här är ditt nya test:

Inverterade det också:

Tyvärr ser jag inget :/
  • Odella
    un poco skrev 2012-06-07 23:20:04 följande:
    Ja dum som jag är plockade jag isär testet.

man ser absolut inget.

Jag bara undrar varför test först är positiva och sen negativa inom tiden?

Tycker det är dumt att luras så där. Och dumma mig som skulle testa nu, hir ska jag klara av att sova

Trixade lite med ditt:

• Snigo
    Jess86 skrev 2012-06-07 22:32:35 följande:
    Det vetefasen, jag tror ändå inte att kvaliteten förändras så pass dramatiskt om man har sex varje dag, det är ju ändå X antal miljoner spermier per sats så jag ser då hellre till att fylla på varje dag så det garanterat alltid finns rackare redo

Vi hade sex varje dag vid äl och blev inte gravida. På 10de försöket hade vi inte sex på 6 dagar före positivt äl test, och då blev jag gravid
  • Hoppas 2012

Se där ja :)
    Ja det är så mycket slumpen och massa saker som ska klaffa, man ska inte stirra sig blind på att pricka perfekt :)

• Snigo
    Hoppas 2012 skrev 2012-06-08 07:45:42 följande:
    Se där ja :)

Ja det är så mycket slumpen och massa saker som ska klaffa, man ska inte stirra sig blind på att pricka perfekt :)

Alltså vi hade sex på positivt äl test men inte på sex dagar före, vi spara på krigarna!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester