• Momtobee

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Eliasmamma skrev 2012-06-07 14:37:48 följande:
    20 min kvar till vårt första UL. Wish us luck
    Lycka till!!
  • LnH
    FrökenIda skrev 2012-06-07 14:34:19 följande:
    Rynkar på näsan Jag vet din känsla... men det blir bättre! Det är bara att på det igen, nästa månad. Jag ska verkligen hålla tummarna för dig! =) (Och de där testen gör än verkligen knäpp, vissa blir gravida på väldigt otydliga test, andra inte. Prova ett annat märke nästa gång som du gillar bättre=)
    ahhh får se om vi hinner med en till IVF innan sommaren annars är det augusti som gäller :)
  • Odella
    kanske 4a skrev 2012-06-07 09:28:27 följande:
    Det är ju något där, frågan är bara spök eller inte. Jag håller tummarna!
    Precis!

Har iaf bokat en tid nu på måndag hos MVC, då ska jag väl äntligen få veta. Det jobbiga är att jag inte har en aning vart jag ligger i cykeln heller. Ska fixa ÄL-test men får lön först nästa vecka så då ska jag köpa på mig. Eller hoppas på att skattepengarna kommer in idag eller imorrn :) Tack för all stöttning förresten allihopa, känns skönt att få skriva av sig och bolla med frågor härinne.
  • Odella
    LnH skrev 2012-06-07 14:27:24 följande:
    hmm höll mig ett tag, typ 3 timmar och tog ett nytt test, det var jätte negativt. Så CB är skit! Men det visste jag egentligen och varför skulle jag lyckas denna gång utan hjälp. men hoppet är det sista som dör antar jag.
    Usch jag vet känslan. Man tänker att "om tio minuter kanske jag får bli jätteglad" och spånar iväg lite, så blir man besviken. MEN vänta lite med att ta ditt test, kanske 2 dagar eller nåt, jag vet att det är skitjobbigt att vänta men av erfarenhet så är cb testen lite kinkiga. Lycka till, ge inte upp hoppet än :)
  • Odella
    Eliasmamma skrev 2012-06-07 14:37:48 följande:
    20 min kvar till vårt första UL. Wish us luck
    Åh vad kul :D Lycka till!
  • Odella
    Odella skrev 2012-06-07 15:29:42 följande:
    Precis!

Har iaf bokat en tid nu på måndag hos MVC, då ska jag väl äntligen få veta. Det jobbiga är att jag inte har en aning vart jag ligger i cykeln heller. Ska fixa ÄL-test men får lön först nästa vecka så då ska jag köpa på mig. Eller hoppas på att skattepengarna kommer in idag eller imorrn :) Tack för all stöttning förresten allihopa, känns skönt att få skriva av sig och bolla med frågor härinne.
    Alltså om jag inte skulle vara gravid, så vet jag inte vart jag ligger i cykeln längre.
  • LnH
    Odella skrev 2012-06-07 15:31:48 följande:
    Usch jag vet känslan. Man tänker att "om tio minuter kanske jag får bli jätteglad" och spånar iväg lite, så blir man besviken. MEN vänta lite med att ta ditt test, kanske 2 dagar eller nåt, jag vet att det är skitjobbigt att vänta men av erfarenhet så är cb testen lite kinkiga. Lycka till, ge inte upp hoppet än :)
    Och egentligen vet jag ju hur ett otivelaktigt positivt resultat ser ut med ett CB..så egentligen borde jag bara ha kastat testet och inte funderat på det hela. Och egentligen borde jag har låitit bli att testa överhuvudtaget Skrattande men fhar jag inte fått mensen på söndag så tar jag ett till test.
  • Snigo

Var nyss på toa,och eftersom jag är så orolig för att få MF så kollar jag super noga varje gång. Såg nu att de va lite rosa!!! Ljust rosa som precis innan mensen ska sparka igång.. Är i V 6 5+5 i dag. Jag kännermig helt förstörd!!! Håller jag på och få MF? Jag har molnvärk,men da har jag haft från och till sen jag plussade. =( Gud va jag är orolig nu!!!

• Augusti1985

Någon som vill hjälpa mig lite? :)

Inte morgon urin.
  • Snigo

kan tilllägga att jag tog ett digitalt i går som visade 3 + , Gud!! Allt måste vara bra med liten Gråter

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester