• Eliasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

UL idag gick kanon. Fick 1:12000 på kubb testet

• Niicesara
    Snigo skrev 2012-06-07 18:25:01 följande:
    kan tilllägga att jag tog ett digitalt i går som visade 3 + , Gud!! Allt måste vara bra med liten Gråter
    Så länge det inte kommer färskt blod samt att du får ont i magen så är det ingen fara. :) Kan vara sköra slemhinnor.
    Jag har fått rosa vid ett par tillfälle och blivit riktigt rädd men bebis lever och mår bra.
    Är i vecka 21 (20+5)
  • sweasmamma
    Augusti1985 skrev 2012-06-07 18:24:17 följande:
    Någon som vill hjälpa mig lite? :)

Inte morgon urin.
    tyckte mig se nåt.. dock lite suddiga bilder 
  • Sol och Måne
    Snigo skrev 2012-06-07 18:22:13 följande:
    Var nyss på toa,och eftersom jag är så orolig för att få MF så kollar jag super noga varje gång. Såg nu att de va lite rosa!!! Ljust rosa som precis innan mensen ska sparka igång.. Är i V 6 5+5 i dag. Jag kännermig helt förstörd!!! Håller jag på och få MF? Jag har molnvärk,men da har jag haft från och till sen jag plussade. =( Gud va jag är orolig nu!!!
    Jag fick rosa på pappret till och från mellan vecka 6 och 10 och blev jätteorolig. Nu går jag in i v 15 imorrn och bebis mår jättebra enligt ul för en vecka sen. Lite rosa på pappret behöver inte alls betyda mf!!
  • HelenFr

Augusti1985: prova att ta bort plastbiten som sitter för så brukar det bli lättare att se med dem :)

• Augusti1985
    HelenFr skrev 2012-06-07 18:43:00 följande:
    Augusti1985: prova att ta bort plastbiten som sitter för så brukar det bli lättare att se med dem :)
    Tack, det ska jag göra :)
  • Augusti1985
    sweasmamma skrev 2012-06-07 18:38:25 följande:
    tyckte mig se nåt.. dock lite suddiga bilder 
    Ska försöka med en lite bättre bild :)
  • Snigo
    Niicesara skrev 2012-06-07 18:33:35 följande:
    Så länge det inte kommer färskt blod samt att du får ont i magen så är det ingen fara. :) Kan vara sköra slemhinnor.
    Jag har fått rosa vid ett par tillfälle och blivit riktigt rädd men bebis lever och mår bra.
    Är i vecka 21 (20+5)
    Sol och Måne skrev 2012-06-07 18:40:15 följande:
    Jag fick rosa på pappret till och från mellan vecka 6 och 10 och blev jätteorolig. Nu går jag in i v 15 imorrn och bebis mår jättebra enligt ul för en vecka sen. Lite rosa på pappret behöver inte alls betyda mf!!
    tack så mycket för att ni tog er tid att svara! Hjärta jag hoppas att de är samma för mig, tog 10 månader att bli gravid och bara tanken att förlora den lilla...
  • Augusti1985

Här är dom utan hylsan :)

Ser negativt ut i verkligheten :(
  • barbarmama

http://www.familjeliv.se:80/hem/barbarmama/gallery/php7fjbsa.jpg Ser ni något på detta testet? Är det negativt eller finns det hopp?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester