• lillabambi

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Snigo skrev 2012-06-08 07:32:06 följande:
    Vi hade sex varje dag vid äl och blev inte gravida. På 10de försöket hade vi inte sex på 6 dagar före positivt äl test, och då blev jag gravid
    lite samma här, sex 5 dagar innan positivt utslag så tog de sig
    http://lovestorybyme.vimedbarn.se/
  • laluna88
    kanske 4a skrev 2012-06-07 22:37:47 följande:
    Testlagret i morse samma som igår, sen tog jag ett DocMorris vid 11.30 som blev supersvagt inom tiden men sen tydligare. Kan lägga ut bilden igen här.
    Tycker att detta ser lovande ut. DocMorris har jag än så länge aldrig haft problem med. Även om jag testat mycket svagt med dem så har jag varit gravid.

Har faktiskt aldrig sett att DocMorris kan ge spök.....Lycka till 
  • LnH
    skumbanan skrev 2012-06-07 22:48:53 följande:
    Men om spermierna ligger utanför livmodertappen och väntar.. Hur är det då om man känner runt vid livmodertappen för att se sekret, position med mera? Förstör man deras vagga då?
    Dem väntar inne i livmodern och i äggledarna. Det är i äggledarna de blir befruktade. Men antar om man kollar direkt efter samlag så kanske man kan "störa" deras väg uppåt!
  • kanske 4a
    laluna88 skrev 2012-06-08 08:27:20 följande:
    Tycker att detta ser lovande ut. DocMorris har jag än så länge aldrig haft problem med. Även om jag testat mycket svagt med dem så har jag varit gravid.

Tack jag hoppas det, men efter dagens test blev jag inge klokare.
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a

Så här blev det Gråter Testlagret är lite tydligare än igår och jag såg det inom tiden.

X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a

laluna88 skrev 2012-06-08 08:27:20 följande:

Alex här inne har fått spök på DocMorris efter att testet torkat. Så jag vågar inte lita på det heller. Så här ser det ut dagen efter iaf.

• MissÖland76

Hej! Minns ni mig? Va inte längesedan jag plussade och i monn går jag in i v 16. Häftigt. Va tiden går fort. Lycka till! Kram på er!

• Augusti1985

Odella: tack för trixet, är neg i verkligheten också :( tack ändå :)

• Momtobee
    kanske 4a skrev 2012-06-08 08:47:30 följande:
    Så här blev det Gråter Testlagret är lite tydligare än igår och jag såg det inom tiden.

Vilken dag är du på? Kanske för tidigt för digitalt??
  • EQ85

kanske4a

du måste ju va gravid. man får inte plus så tydligt annars.
    men tänk på att du kan va precis under gränsen för att det ska slå om till gravid. 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester