• HelenFr

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Augusti1985 skrev 2012-06-07 18:54:17 följande:
    Här är dom utan hylsan :)

Ser negativt ut i verkligheten :(

Ser inget jag heller, men när jag plussade nu med ett likadant så var det väldigt svagt och svårt att få med på bild, så vänta nån dag och se om det ökar...
  • Binegar

Äntligen är mina överkilon borta från mitt MA i december.
    Jag la mig själv i hårdträning och på 10 dagar blev byxorna för stora, innan kunde jag knappt knäppa knappen.
    Känns skönt. Men jag ville ju inte ha MINDRE mage...

• kanske 4a
    MissÖland76 skrev 2012-06-08 08:57:25 följande:
    Hej! Minns ni mig? Va inte längesedan jag plussade och i monn går jag in i v 16. Häftigt. Va tiden går fort. Lycka till! Kram på er!

Klart vi minns dig, kul att du tittar in Glad
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • Puffmajs
    Binegar skrev 2012-06-08 09:44:26 följande:
    Äntligen är mina överkilon borta från mitt MA i december.
    Jag la mig själv i hårdträning och på 10 dagar blev byxorna för stora, innan kunde jag knappt knäppa knappen.
    Känns skönt. Men jag ville ju inte ha MINDRE mage...

oj duktigt :)
  • HelenFr
    Stella 78 skrev 2012-06-08 09:42:47 följande:
    Jäkla autokorrigering på telefonen... Blev många fel! Hoppas det blev någorlunda begripligt ändå...

Ja testlagrets är de jag alltid fått tydligast tidigt på.

Jag testade med både testlagrets, apotekets och CB nu samma dag och de som var svagast var definitivt testlagrets... Men det är säkert olika från person...
  • kanske 4a
    Den lilla M skrev 2012-06-08 09:33:55 följande:
    kanske 4a hur såg tempen ut idag?

Jag tempar på kvällen och med örontemp så jag fuskar lite ;) Men jag kunde ju inte låta bli att tempa i morse så klart och då var den 36,9, igårkväll 36,8 och jag har varit uppe på 37,2 i onsdags. vi får se ikväll.
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • drömmaromsmått

Jag använde både de som mäter vid 10 och de som mäter med 25, de som visade bäst tidigt för mig var de från testlagrets som mätte vid 25 faktiskt..

Går att se bilder på min blogg kronsten.blogspot.com man får scrolla ned och välja nästa sida och sedan skriva in syskonförsöket i en av rutorna så syns alla inlägg med tester den bredare stickan är testlagrets medan den smala är från babytime och mäter vid 10.

• EQ85
    kanske 4a skrev 2012-06-08 09:47:44 följande:
    Jag tempar på kvällen och med örontemp så jag fuskar lite ;) Men jag kunde ju inte låta bli att tempa i morse så klart och då var den 36,9, igårkväll 36,8 och jag har varit uppe på 37,2 i onsdags. vi får se ikväll.
    tempen sjunker ofta på kvällen, därför man bara får tempa på morgonen innan man går upp. 
    jag tempa i munnen.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester