• Thegirl1

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Un poco du ska ju avläsa de precis när du gör testet och inte när de torkat! Ser Pos ut!

• skumbanan

Jess: men om man är där före äl-sekret och petar runt av olika anledningar ;) kan man förstöra för de?

• un poco
    Thegirl1 skrev 2012-06-07 22:51:39 följande:
    Un poco du ska ju avläsa de precis när du gör testet och inte när de torkat! Ser Pos ut!
    tack men det har inte torkat! Bild nr 2 tog jag kanske efter 7 minuter från att jag kissade på stickan.
  • Thegirl1

Jag skulle tolka de som positivt test då de sitter där de ska. Testa ett clearblue ist? :) eller digitalt !

• Jess86
    skumbanan skrev 2012-06-07 22:52:01 följande:
    Jess: men om man är där före äl-sekret och petar runt av olika anledningar ;) kan man förstöra för de?

Man orsakar nog ingen större skada men det bästa är nog att inte rota runt och bara låta allt sköta sig i lugn och ro därinne Flört
  • un poco
    Thegirl1 skrev 2012-06-07 22:57:37 följande:
    Jag skulle tolka de som positivt test då de sitter där de ska. Testa ett clearblue ist? :) eller digitalt !
    Okej jag har ett CB hemma ett sånt som visar plus. testar med det imorn.
    Men tack för hjälpen
  • alexander2011
    un poco skrev 2012-06-07 22:48:57 följande:
    Hej!

Är det nån som kan hjälpa mig?
    Tog precis ett test från RFSU. på bild 1 kom detta streck upp direkt och vara i ca 3-4  min sen försvann det och nu är det tokblankt. Antar att det bara var ett spök Usch jag fick upp mina förhoppningar en stund

Är på Äl +7
    jag skulle tolka det som positivt. har aldrig fått såna sträck på testern utan att det har varit nått :)
  • Jess86
    un poco skrev 2012-06-07 22:48:57 följande:
    Hej!

Är det nån som kan hjälpa mig?
    Tog precis ett test från RFSU. på bild 1 kom detta streck upp direkt och vara i ca 3-4  min sen försvann det och nu är det tokblankt. Antar att det bara var ett spök Usch jag fick upp mina förhoppningar en stund

Är på Äl +7

Ser bra ut på översta bilden ju!
  • kanske 4a
    un poco skrev 2012-06-07 22:59:10 följande:
    Okej jag har ett CB hemma ett sånt som visar plus. testar med det imorn.
    Men tack för hjälpen

Tycker det ser positivt ut men det är ju vääääldigt tidigt. Jag ska också ta digitalt i morgon så då hoppas jag vi båda får visa upp positiva test i morgon.
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • un poco
    kanske 4a skrev 2012-06-07 23:00:52 följande:
    Tycker det ser positivt ut men det är ju vääääldigt tidigt. Jag ska också ta digitalt i morgon så då hoppas jag vi båda får visa upp positiva test i morgon.
    Haha, ja jag håller tummarna för dig

Jag är säker på att det är nåt fel på testet. Det är jätteblankt nu, ser nada. Och det är fortfarande inom tiden.
    Och ja jag vet det är allt förtidigt, men det kliade i fingrarna.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester