• Jess86

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

kanske 4a skrev 2012-06-07 22:32:20 följande:

Jag hoppas du har rätt!!
    Ska du testa imorrn också? Håller tummarna!
  • Jess86

Kanske 4: Nu ser jag att du ska ta digitalt imorrn, SPÄNNANDE!!!! Tar du på morgonen då?

• kanske 4a
    Jess86 skrev 2012-06-07 22:33:59 följande:
    Kanske 4: Nu ser jag att du ska ta digitalt imorrn, SPÄNNANDE!!!! Tar du på morgonen då?

Ja om jag vågar, huuu. Tar nog ett testlagret först och sen digitalt i samma om det visar något. Hur ska jag kunna sova???
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a
    Knasten83 skrev 2012-06-07 22:33:24 följande:
    Kanske 4: hur ser testen ut idag?!

Testlagret i morse samma som igår, sen tog jag ett DocMorris vid 11.30 som blev supersvagt inom tiden men sen tydligare. Kan lägga ut bilden igen här.

X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • Stella 78

Kanske 4a, ta ett tl test nu! Är ju sååå nyfiken på dina test!

Själv börjar jag sakta tappa hoppet för denna månad

• skumbanan

Men om spermierna ligger utanför livmodertappen och väntar.. Hur är det då om man känner runt vid livmodertappen för att se sekret, position med mera? Förstör man deras vagga då?

• un poco

Hej!

Är det nån som kan hjälpa mig?
    Tog precis ett test från RFSU. på bild 1 kom detta streck upp direkt och vara i ca 3-4  min sen försvann det och nu är det tokblankt. Antar att det bara var ett spök Usch jag fick upp mina förhoppningar en stund

Är på Äl +7
  • Jess86
    skumbanan skrev 2012-06-07 22:48:53 följande:
    Men om spermierna ligger utanför livmodertappen och väntar.. Hur är det då om man känner runt vid livmodertappen för att se sekret, position med mera? Förstör man deras vagga då?
    Nej dom åker in genom ÄL-sekretet och ligger där och väntar Glad 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester